Christian Horner zhodnotil Tsunodův debut v Red Bullu jako klidný, ale přirozený začátek. Podle něj se japonský jezdec postupně sžívá s novým prostředím a nachází své místo v týmu.
Yuki Tsunoda nezačal svůj víkend v Japonsku podle očekávání, když skončil na 15. místě v kvalifikaci, těsně za Liamem Lawsonem, kterého v Red Bullu nahradil. Chyba během jeho posledního pokusu v Q2 ho stála cenné desetiny, které by mu mohly pomoci dostat se výš. Přesto se mu podařilo v úvodním kole předjet Lawsona a v pitstopové fázi podjet Pierra Gaslyho z Alpine. V dalším průběhu závodu však zůstal zaklesnutý za Fernandem Alonsem z Aston Martinu, což mu zkomplikovalo cestu za lepším výsledkem.
Christian Horner k jeho výkonu pro Motorsport.com řekl: "Zvyká si na tým. Dává nám velmi dobré zpětné vazby. Jeho první trénink byl silný, v P3 to bylo v pořádku." Přesto však Horner připustil, že kvalifikace měla zásadní vliv na závodní výkon, a upozornil, že pokud by Tsunoda kvalifikoval výše, mohl by dosáhnout lepšího výsledku. "Teď se usazuje v týmu a myslím, že během příštích závodů uvidíme zlepšení jeho výkonu," dodal Horner.
Tsunoda sám přiznal, že výsledky nebyly podle jeho očekávání, zejména v jeho domácí Grand Prix. "Cítím se dobře s výkonem, ale výsledek je bohužel trochu zklamáním. Doufal jsem v bodované pozice," uvedl po závodě. Však také poznamenal, že s každým závodem nabírá více důvěry v auto a že v příštích závodech, jako je ten v Bahrajnu, by to mělo být lepší. "Jsem spokojený, vzhledem k tomu, kolik času jsem měl v autě. Mám Maxe jako týmového kolegu, od kterého se mohu učit, a to mě těší," uzavřel Tsunoda.
Zatímco jeho debut v Red Bullu neprobíhal bez problémů, Tsunoda zůstává optimistický a připravený na další výzvy, které ho čekají v nadcházejících závodech. Další se jede již tento víkend v Bahrajnu, kde to všichni jezdci velmi dobře znají, protože tu před startem sezony testovali.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.