Yuki Tsunoda zatím v barvách Red Bullu dosud nepřekročil deváté místo a před Velkou cenou Kanady přiznává, že potřebuje zlepšit výkony. Montreal vnímá jako ideální příležitost k restartu sezony a návratu do boje o body.
Yuki Tsunoda doufá, že právě nadcházející Velká cena Kanady by mohla představovat potřebný „reset“ jeho dosud nevyrovnaného působení v týmu Red Bull. Japonský jezdec přiznává, že dobře ví, co ho čeká, pokud se mu nepodaří zlepšit výkony, a otevřeně říká, že pokud sám nebude podávat odpovídající výkony, „není to místo, kde by měl být“.
Po přesunu do hlavního týmu po Velké ceně Číny podal Yuki Tsunoda v Suzuce slušný výkon, ale později měl problémy s nevyváženým vozem RB21 a nesplnil očekávání. Red Bull k němu na rozdíl od přístupu k Lawsonovi nyní přistupuje trpělivě a dal mu možnost otestovat i vůz RB19, informuje Autosport.
I když zatím nehrozí jeho výměna, Tsunoda přiznává tlak a věří, že s každým závodem si lépe zvyká na vůz, i když se to zatím neprojevuje ve výsledcích. „Myslím, že jsem se za poslední roky zlepšil a posun je vidět i letos na začátku sezony. Jen to potřebuji přenést na trať. Jsem si jistý, že to přijde.“
Okruh Gillese Villeneuva v Montrealu vnímá jako šanci na restart, protože podle něj je nejlepší pochopit auto přímo při závodění. „Věci se nejlíp chápou, když je prožíváte na trati. Pokrok tu je, i když to zatím není perfektní, netlačím na sebe víc, než je potřeba.“
Test v Barceloně, kde si vyzkoušel RB19 před pneumatikovým testem pro sezonu 2026, označil za užitečný. Rozdíly mezi loňským a letošním vozem podle něj nebyly zásadní, ale podařilo se mu týmu předat zpětnou vazbu, která může pomoci. „Některé prvky z RB19 by se nám mohly hodit i teď.“
O konkrétních oblastech zlepšení ale veřejně nemluví. „Mám nějaké nápady,“ uvedl stručně. Je jasné, že si je vědom své nejisté pozice a Montreal vidí jako klíčovou příležitost ukázat, že místo v Red Bullu si zaslouží.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.