Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Situace kolem Yukiho Tsunody v barvách Red Bullu zůstává pod drobnohledem médií i veřejnosti, přestože tým zatím neplánuje žádné další změny v jezdecké sestavě. Poradce týmu Helmut Marko potvrdil, že navzdory pokračujícím výkonnostním problémům po Tsunodově přestupu do hlavního týmu nebude jezdecká dvojice měněna.
Tsunoda nahradil Liama Lawsona po Velké ceně Číny, kde Red Bull zhodnotil, že mladý Novozélanďan na víc neměl. Od té doby však japonský jezdec také nedokázal přesvědčit. Během devíti velkých cen nasbíral pouze sedm bodů a v posledních pěti kvalifikacích třikrát skončil už v první části.
Na rozdíl od Tsunody zazářil Liam Lawson o uplynulém víkendu v Rakousku, kde si dojel pro nejlepší výsledek své kariéry – šesté místo. Tsunoda mezitím dokončil závod až na 16. příčce. Dalším faktorem zvyšujícím tlak je i výkon Isacka Hadjara, který v sesterském týmu Racing Bulls potvrzuje svůj talent.
Přesto Marko jasně vyloučil, že by Red Bull v blízké době opět sáhl k výměně jezdce. „Další změna by neměla smysl,“ řekl pro Sky Deutschland, informuje RacingNews365. Podle něj bylo správné Lawsona stáhnout, protože i jeho tělo si žádalo pauzu: „Byl úplně vyčerpaný. Potřeboval několik závodů na zotavení. Teď zvládl udržet šesté místo před Fernandem Alonsem jen s jednou zastávkou. Ale vedle Maxe by se stejně dlouho neudržel.“
Marko zároveň přiznává, že hlavním problémem Tsunody není rychlost, ale klesající sebedůvěra. „Yukimu chybí sebevědomí. Musíme přemýšlet, jak ho stabilizovat, aby podával výkon napříč celým víkendem. V trénincích je to často vidět,“ vysvětlil. Připomněl také nehodu v Imole, která podle něj odstartovala sérii nepříznivých momentů. „Rychlost má. Ale když se zvýší tlak, všechno se změní.“
Red Bull tedy zatím drží kurz a místo okamžité výměny hledá cestu, jak Tsunodovi pomoci znovu najít rovnováhu a stabilní formu. Vzhledem k napětí, které panuje kolem druhého sedadla vedle Verstappena, ale není vyloučeno, že trpělivost vedení nebude nekonečná.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.