Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lance Stroll patří mezi jezdce, kteří v prostředí Formule 1 pravidelně vyvolávají diskuse. I když má na svém kontě tři pódiová umístění a jednu pole position, mnoho fanoušků i expertů se stále přou o to, zda si své místo na startovním roštu skutečně zasloužil. Stroll se však snaží nevěnovat pozornost hlasům kritiků a soustředí se především na lidi, kterým důvěřuje a jejichž názoru si váží.
Od svých začátků musel čelit pochybnostem kvůli významné roli svého otce Lawrence Strolla, jenž stojí v čele týmu Aston Martin. Po úspěšné sezóně ve Formuli 3 v roce 2016 vstoupil do Formule 1 jako osmnáctiletý nováček ve stáji Williams. Později se přesunul do týmu svého otce, tehdy známého jako Racing Point, který se postupně přeměnil na dnešní Aston Martin.
Během své kariéry soupeřil s mimořádně silnými týmovými kolegy. Patřili mezi ně několikanásobní mistři světa Sebastian Vettel a Fernando Alonso, ale také zkušený Felipe Massa. V porovnání s takovými jmény jeho výsledky někdy nevynikají, přesto Stroll dokázal ukázat svůj potenciál. První pódium v Baku v roce 2017 a pole position na Velké ceně Turecka 2020 patří k jeho nejvýraznějším okamžikům.
Pro Strolla je dlouhodobou výzvou dosahovat konzistentních výkonů. Neustálé pochybnosti a kritiku zvenčí však bere s odstupem. Vnímá je jako šum, který nestojí za pozornost, a místo toho se soustředí na podporu lidí ve svém okolí, kteří mu pomáhají udržet klid, rovnováhu a správné soustředění.
Stroll je přesvědčen, že nejvíce se jezdec naučí z neúspěchů. Tvrdí, že právě ztráty a slabší víkendy jsou tím, co člověka posouvá dál, zatímco vítězství a oslavy jsou jen krátkodobými okamžiky radosti, informuje PlanetF1. Podle něj právě těžké chvíle formují osobnost i sportovce.
Současná sezóna pro Aston Martin rozhodně nenabízí jednoduché chvíle. Tým se pohybuje v dolní části první desítky Poháru konstruktérů a Stroll je třináctý v průběžném pořadí jezdců. Přesto se snaží udržet klid, držet se své rutiny a pečovat o duševní rovnováhu, přičemž pravidelný trénink, mentální příprava a vyvážený denní režim jsou pro něj nezbytné.
Stejně důležitý je pro něj odpočinek. Schopnost vypnout a načerpat nové síly považuje za stejně zásadní jako samotnou přípravu. Podle Strolla je rovnováha mezi soustředěním a regenerací klíčem k úspěchu a právě tato harmonie mu pomáhá zvládat tlak a neustálou pozornost veřejnosti.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.