Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Güenther Steiner, bývalý šéf Haasu, upozornil, že jezdci McLarenu by se mohli do konce sezóny znovu srazit. Napětí mezi Oscarem Piastrim a Landem Norrisem podle něj stále roste, a čím blíže je konec šampionátu, tím větší je i riziko dalšího střetu na trati.
S titulem konstruktérů již jistě v rukou McLarenu se nyní pozornost přesouvá na boj o titul mezi jezdci. Do konce sezóny 2025 zbývá šest závodních víkendů a Oscara Piastriho dělí od týmového kolegy Landa Norrise pouhých 22 bodů, přičemž Piastri momentálně vede. Hrozbou však zůstává i čtyřnásobný šampion Max Verstappen, který ztrácí 41 bodů na Norrise a 63 na Piastriho.
McLaren ponechal oběma jezdcům volnost závodit s jedinou podmínkou, že se vyhnou vzájemným kontaktům. Tento přístup sice vedl k napjatým výměnám přes týmové rádio, ale dosud vyústil jen v jedinou kolizi během Velké ceny Kanady.
Güenther Steiner nyní vyzývá McLaren, aby se jednoznačně postavil za Piastriho jako hlavního kandidáta na titul. Podle něj by nerozhodnost týmu mohla snadno vést k dalšímu střetu mezi oběma jezdci v klíčové fázi sezóny.
Během podcastu The Red Flags byl Guenther Steiner dotázán, zda podle něj McLaren letos čeká další kolize mezi jezdci. Odpověděl: „Řekl bych, že to jede na plný plyn, a pak se rozhodnou zavést týmová pravidla.“
Dodal, že není jisté, zda tým vůbec stanoví pravidla určující, kdo musí vyhrát, a proto si není zcela jistý, jak situace dopadne.
Když byl požádán o radu pro generálního ředitele McLarenu Zaka Browna na zbytek sezóny, Steiner uvedl: „Já bych řekl, podporujte Oscara, aby vyhrál šampionát. Blíží se to. Musí závodit tak, aby šampionát skutečně vyhrál. Jinak se jezdci mezi sebou srazí, a to se stane.“
Zak Brown nedávno v rozhovoru pro Bloomberg potvrdil, že oba jezdci budou nadále mít volnost v boji o titul. „Chceme, aby naši dva jezdci a také Max měli stejnou šanci bojovat o šampionát, srovnatelné vybavení a možnost, aby vyhrál nejlepší. Naším cílem je nezasahovat, pokud je to možné, a nechat je soutěžit až do Abu Dhabi,“ uvedl Brown.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.