Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Mercedes přiznal, že jednal s Maxem Verstappenem o možném přestupu. Šéf týmu Toto Wolff potvrdil, že o těchto rozhovorech věděl i současný jezdec George Russell. Ten už dříve naznačil, že zájem o Verstappena mohl zbrzdit jeho vlastní jednání o nové smlouvě.
„Bylo mou povinností mluvit s Maxem,“ uvedl Wolff pro Gazzetta dello Sport. „Ale zároveň jsem byl ke Georgeovi vždy naprosto upřímný. V devadesáti procentech případů bychom si ho nechali, ale dokud nebyla situace s Verstappenem jasná, musel jsem tu možnost prozkoumat.“
Max Verstappen nakonec v Maďarsku oficiálně potvrdil setrvání u Red Bullu i po roce 2026, čímž uvolnil ruce Mercedesu k definitivnímu rozhodnutí o vlastní sestavě. Podle Wolffa je teď vše připraveno k oznámení nových smluv – ať už pro Russella, nebo i mladého Kimiho Antonelliho.
„Ano, vše je na dobré cestě,“ potvrdil Wolff s tím, že v Mercedesu panuje s oběma jezdci spokojenost. Zvláště Russell podle něj dokázal po odchodu Lewise Hamiltona převzít vůdčí roli a překvapivě vytěžit i z ne zcela konkurenceschopného vozu. „Už loni bylo vidět, jak dozrál. Teď navíc není ve stínu šampiona, ale ukazuje, že si roli lídra zaslouží.“
Russell momentálně drží Mercedes ve hře o druhé místo v Poháru konstruktérů, přičemž bodově bojuje dokonce o třetí pozici v šampionátu jezdců. Tým z Brackley přitom letos čelí silné konkurenci jak ze strany Ferrari, tak McLarenu – i proto je jeho stabilní forma pro Wolffa klíčová.
Zbývá tak už jen formální potvrzení nového kontraktu. Podle samotného Russella je to „otázka kdy, ne jestli“. A po konečném rozhodnutí Verstappena bude Mercedes pravděpodobně první, kdo napíše další kapitolu v příběhu budované nové éry po Hamiltonovi.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.