Isack Hadjar zažil divoký start ve Formuli 1, od kolize ještě před startem v Austrálii až po pódiové umístění v Nizozemsku. Mladý Francouz ukázal, že se rychle učí a dokáže konkurovat nejlepším. V posledních dnech se proto hodně spekuluje o jeho přestupu k Red Bullu.
Isack Hadjar nastoupil do letošní sezony tvrdě, když ještě před svým debutem v Austrálii havaroval na mokré trati před samotným startem. „Byl to okamžik, který by dokázal psychicky zlomit každého mladého jezdce,“ komentuje situaci mistr světa z roku 2016, Nico Rosberg.
Přesto se francouzsko-alžírský jezdec nevzdal a postupně se vypracoval do čela nováčků, což vyvrcholilo třetí příčkou na domácí Grand Prix v Nizozemsku. Tento výkon ho katapultoval do první desítky šampionátu, před jeho týmového kolegu Liama Lawsona a dokonce před Yukiho Tsunodu v Red Bullu.
S rostoucí formou Hadjara se začaly objevovat spekulace o jeho možném postupu do hlavního týmu Red Bullu. Rosberg upozorňuje na náročnost takového kroku: „Sedět vedle Maxe Verstappena je extrémně těžké. Pokud přijde příliš brzy, může to být pohřeb kariéry.“
Martin Brundle upozorňuje, že se výsledky ve Formuli 1 mohou rychle měnit, pokud jezdec zvládne každý úsek a každou zatáčku s plným soustředěním. „Hrdina může během okamžiku ztratit vše, ale stejně rychle se může stát hrdinou,“ vysvětlil Brundle, informuje PlanetF1.
Martin Brundle radí mladým jezdcům, aby se po nezdarech nevzdávali: „Jsou rovinky, pravé zatáčky, levé zatáčky. Ber to tak a drž hlavu dole. Věř mi, že to funguje.“ Tato rada může být pro Hadjara klíčová při zvládání tlaku v nové roli.
Nico Rosberg doplňuje, že Hadjar ukázal obrovský potenciál a schopnost vyhrávat závody. „Uvidíme, kam to dotáhne, ale momentálně je jednoznačně objevem roku,“ říká.
Debata o tom, zda by Hadjar měl přijmout místo u Red Bullu, je složitá. Brundle i Rosberg se shodují, že čas a trpělivost jsou zásadní, aby mladý jezdec zvládl tlak a udržel tempo v tak náročném prostředí.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.