Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Oscar Piastri zažil během Velké ceny Singapuru nepříjemný moment, když do něj na prvním kole narazil týmový kolega Lando Norris. K incidentu došlo ve třetí zatáčce při souboji s Maxem Verstappenem, kdy se Norris snažil vyhnout kolizi s Holanďanem.
Australský jezdec nebyl po závodě spokojen a cítil, že McLaren měl do situace zasáhnout. „Jo, tohle nebylo moc týmové,“ posteskl si Piastri.
Piastri se dále ptal: „Takže jsme v pohodě s tím, že mě Lando prostě vráží z cesty? Jak to teda je?“
Odpovědí týmu byl Tom Stallard, který uvedl: „Jako tým vidíme, že Lando se musel vyhnout Verstappenovi, takže během závodu nebudeme zasahovat. Po závodě to můžeme znovu prověřit.“
Piastri na to zareagoval ostře: „Kámo, to není fér. Promiň, ale to není fér.“ Stallard ho uklidňoval: „Oscare, budeme mít možnost se na to podívat po závodě. Teď se soustřeď na závod.“
Australský jezdec však nebyl spokojen: „Jo, ale pokud se má vyhnout jinému vozu tím, že poškodí svého týmového kolegu, pak je to docela špatný způsob vyhýbání.“
Bývalý jezdec F1 David Coulthard chápe Piastriho podrážděnou reakci. „Lze chápat, proč Oscar říká: ‚Počkej chvilku, můj týmový kolega mě právě vyrazil z trati‘,“ poznamenal Coulthard a zdůraznil, že každý závodník očekává férové jednání, informuje PlanetF1.„Citlivost jezdce je taková, že fér opravdu znamená fér.“
Po závodě se Piastri zachoval pragmaticky a nechtěl se nechávat vtáhnout do sporu. „Musím si nejdříve prohlédnout záběry, abych přesně věděl, co se stalo. Hlavní je, že se tyto dva vozy dostaly do kontaktu, což není ideální. Podívám se na to detailně a udělám si vlastní závěr. Bylo to první kolo, napětí bylo vysoké… sdíleli jsme své názory a jsem si jistý, že o tom budeme ještě diskutovat,“ uzavřel jezdec McLarenu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.
Fernando Alonso a Isack Hadjar na dráze předvedli nejaktivnější souboj závodu. Poté se ale souboj strhl i po závodě.
Fernando Alonso opět ukázal, proč ho fanoušci milují. Během Velké ceny Singapuru byl jeden z mála aktérů, který se staral o zábavu na dráze.