Sergio Pérez zůstává středem pozornosti. O jeho služby pro rok 2026 usilují kromě Cadillacu, další dva týmy a návrat na startovní rošt je reálnou možností.
Sergio Pérez stále dominuje pozornosti ve světě Formule 1, I když někteří spekulovali, že by mohl být jmenován jezdcem týmu Cadillac během víkendu GP v Miami, mexický závodník má otevřené možnosti u několika dalších týmů, jak informuje The Race.
Pérez už vedl pokročilá jednání s Cadillacem, ale i týmy jako Alpine a Mercedes mají o jeho služby pro sezónu 2026 zájem, přičemž každá z těchto možností závisí na specifických okolnostech. Pokud jde o Alpine, není to poprvé, co se jeho jméno v souvislosti s tímto týmem objevuje. Už v minulosti, kdy ještě tým působil pod názvem Renault, byl Pérez jedním z favoritů na volné místo, ale k dohodě tehdy nedošlo. I přesto se objevily fotografie, které ho ukazovaly s nápisem „Renault“, což naznačovalo jeho blízkost k angažmá.
Alpine prochází restrukturalizací po několika změnách ve vedení, poslední změnou byl odchod Olivera Oakese a příchod Flavia Briatoreho jako nového manažera týmu. Tento italský manažer se snaží získat značný finanční rozpočet, což by mohl podpořit i Pérez, jelikož jeho osobní sponzoři, včetně Carlos Slim Domita, jednoho z nejbohatších lidí na světě, mohou přinést cennou podporu.
Co se týče Mercedesu, pohyb v jezdecké sestavě by byl podmíněn odchodem George Russella. Šéf týmu Mercedes, Toto Wolff, už v minulosti projevil sympatie k Pérezovi, oceňoval jeho práci na vývoji vozu a věrnost jako týmový kolega. Vše ale závisí na rozhodnutí Maxe Verstappena. Pokud by Verstappen přestal závodit pro Red Bull, Wolff by mohl zvážit Pérezovo angažmá, aby se stal druhým pilotem po Andrea Kimi Antonellim.
Tým Cadillac stále zvažuje možnost, že by Pérez pomohl s vývojem jejich vozu, stejně jako to dělal v minulosti v Sauberu a Force India/Racing Point. Díky jeho ekonomické podpoře a silné fanouškovské základně v USA by mohl být klíčovým článkem pro tým, ale ani tato možnost není zatím potvrzená. I když některé zprávy naznačovaly podpis kontraktu mezi Pérezem a Cadillacem, pravda je taková, že ještě žádná definitivní dohoda nepadla.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.