Sergio Pérez zůstává středem pozornosti. O jeho služby pro rok 2026 usilují kromě Cadillacu, další dva týmy a návrat na startovní rošt je reálnou možností.
Sergio Pérez stále dominuje pozornosti ve světě Formule 1, I když někteří spekulovali, že by mohl být jmenován jezdcem týmu Cadillac během víkendu GP v Miami, mexický závodník má otevřené možnosti u několika dalších týmů, jak informuje The Race.
Pérez už vedl pokročilá jednání s Cadillacem, ale i týmy jako Alpine a Mercedes mají o jeho služby pro sezónu 2026 zájem, přičemž každá z těchto možností závisí na specifických okolnostech. Pokud jde o Alpine, není to poprvé, co se jeho jméno v souvislosti s tímto týmem objevuje. Už v minulosti, kdy ještě tým působil pod názvem Renault, byl Pérez jedním z favoritů na volné místo, ale k dohodě tehdy nedošlo. I přesto se objevily fotografie, které ho ukazovaly s nápisem „Renault“, což naznačovalo jeho blízkost k angažmá.
Alpine prochází restrukturalizací po několika změnách ve vedení, poslední změnou byl odchod Olivera Oakese a příchod Flavia Briatoreho jako nového manažera týmu. Tento italský manažer se snaží získat značný finanční rozpočet, což by mohl podpořit i Pérez, jelikož jeho osobní sponzoři, včetně Carlos Slim Domita, jednoho z nejbohatších lidí na světě, mohou přinést cennou podporu.
Co se týče Mercedesu, pohyb v jezdecké sestavě by byl podmíněn odchodem George Russella. Šéf týmu Mercedes, Toto Wolff, už v minulosti projevil sympatie k Pérezovi, oceňoval jeho práci na vývoji vozu a věrnost jako týmový kolega. Vše ale závisí na rozhodnutí Maxe Verstappena. Pokud by Verstappen přestal závodit pro Red Bull, Wolff by mohl zvážit Pérezovo angažmá, aby se stal druhým pilotem po Andrea Kimi Antonellim.
Tým Cadillac stále zvažuje možnost, že by Pérez pomohl s vývojem jejich vozu, stejně jako to dělal v minulosti v Sauberu a Force India/Racing Point. Díky jeho ekonomické podpoře a silné fanouškovské základně v USA by mohl být klíčovým článkem pro tým, ale ani tato možnost není zatím potvrzená. I když některé zprávy naznačovaly podpis kontraktu mezi Pérezem a Cadillacem, pravda je taková, že ještě žádná definitivní dohoda nepadla.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.