Mercedes čelí obtížím při pochopení aktuálních předpisů, přesto George Russell tvrdí, že současný vůz je nejlepší, jaký tým od roku 2022 vyvinul.
George Russell uvedl, že Mercedes má momentálně nejlepší porozumění aktuálním regulím, ale stále se snaží najít klíčový faktor, který by mu umožnil překonat McLaren.
Tým z Brackley měl od zavedení nových pravidel na začátku sezóny 2022 problémy s nalezením správné rovnováhy, což vedlo k pouhým pěti vítězstvím, z nichž čtyři přišly v loňské sezoně, dvě pro Russella a dvě pro Lewise Hamiltona. Ačkoli Mercedes vyvinul několik různých konceptů a experimentoval s nimi, stále nebyl schopen poskytnout konzistentní balíček.
Russell však nyní uvedl, že tým konečně začal chápat éru ground-effect, a přestože už se těší na nové specifikace pohonných jednotek v roce 2026, uznává, že současné tempo není dostatečné na to, aby se dostali před McLaren.
"Nemyslím si, že bychom to úplně 'podchytili', protože to platí, pokud vyhráváte každou závod," řekl Russell médiím. "Ale tohle je nejlepší, jak jsme kdy porozuměli těmto pravidlům, a asi i nejvíce jsme si jisti svým balíčkem. Ale to platí pro všechny ostatní týmy, upřímně řečeno, a hodnotí vás podle časů na kolo."
"Časy na kolo nejsou tak konkurenceschopné jako McLaren. Víme, kde mají své silné stránky a očividně to mají správně. A ve Formuli 1, když najdete ten správný bod, tak se od ostatních týmů vzdálíte, místo abyste se k nim přiblížili."
"Možná, kdyby tu byly ještě nějaké další roky těchto pravidel, ostatní týmy by přišly na to, co to je. Ale teď to nevíme, co je ta 'magická kulka', a myslím, že spousta týmů se těší na regulace pro rok 2026, které budou pro všechny trochu více konvenční."
Andrea Kimi Antonelli se v první sezóně ve Formuli 1 etabloval mezi špičku, ale mimo trať se potýká s dokončením školy. I přes náročný závodní kalendář se nezříká závěrečných zkoušek.
Red Bull Showrun v Tokiu nabídl fanouškům jedinečnou podívanou na vozy Formule 1 v ulicích Odaiby a zároveň znamenal první společné vystoupení Yukiho Tsunody a Liama Lawsona po změnách v sestavě týmů. Akce oslavila partnerství Red Bullu a Hondy.
Ferrari F2001, se kterým Michael Schumacher v roce 2001 získal titul, se vrátí na aukci v Monaku během Velké ceny 2025. Tento model, konkrétně šasi 211, je považován za historický klenot Formule 1 a přitáhne velkou pozornost sběratelů.
Sergio Pérez, který po náročné sezóně přišel o místo v týmu Red Bull, potvrdil, že je v kontaktu s několika týmy ohledně možnosti návratu do Formule 1 v roce 2026.
Honda od roku 2026 naváže spolupráci s Aston Martinem jako výhradní dodavatel pohonných jednotek v rámci nové technické éry F1. Tento krok znamená odklon od Red Bullu a potvrzuje ambice Hondy stát se klíčovým hráčem v budoucnosti motorsportu. Co to znamená pro Júkiho Cunodu?
Audi před vstupem do F1 v roce 2026 jmenovalo Beata Zehndera ředitelem klíčových programů, přičemž tým potvrdil, že navzdory spekulacím po příchodu Jonathana Wheatleyho zůstává.
Sergio Pérez zatím patří k největším překvapením sezóny Formule 1 2025 – a to ani nemusí sedět za volantem.
I když Max Verstappen nadále bojuje o titul, Red Bull čelí náročnému období. Ralf Schumacher ostře kritizuje rozhodnutí o degradaci Liama Lawsona a varuje, že bez Verstappena by se Red Bull stal průměrným týmem.
Mercedes čelí obtížím při pochopení aktuálních předpisů, přesto George Russell tvrdí, že současný vůz je nejlepší, jaký tým od roku 2022 vyvinul.
Red Bull představil speciální bílo-červené zbarvení RB21 jako poctu Hondě, inspirované jejím prvním vítězstvím ve F1 z roku 1965. Závod bude zároveň debutem Yukiho Tsunody v hlavním týmu, kde si klade vysoké cíle.
Max Verstappen se vydal na těžkou cestu v sezóně 2025, když se po náročném závodě v Číně a neschopnosti konkurovat McLarenům v Melbourne ocitl v těžké situaci.
Ferrari po dvou závodech sezóny 2025 figuruje až na pátém místě v Poháru konstruktérů, což představuje velmi slabý vstup do šampionátu.