Mercedes čelí obtížím při pochopení aktuálních předpisů, přesto George Russell tvrdí, že současný vůz je nejlepší, jaký tým od roku 2022 vyvinul.
George Russell uvedl, že Mercedes má momentálně nejlepší porozumění aktuálním regulím, ale stále se snaží najít klíčový faktor, který by mu umožnil překonat McLaren.
Tým z Brackley měl od zavedení nových pravidel na začátku sezóny 2022 problémy s nalezením správné rovnováhy, což vedlo k pouhým pěti vítězstvím, z nichž čtyři přišly v loňské sezoně, dvě pro Russella a dvě pro Lewise Hamiltona. Ačkoli Mercedes vyvinul několik různých konceptů a experimentoval s nimi, stále nebyl schopen poskytnout konzistentní balíček.
Russell však nyní uvedl, že tým konečně začal chápat éru ground-effect, a přestože už se těší na nové specifikace pohonných jednotek v roce 2026, uznává, že současné tempo není dostatečné na to, aby se dostali před McLaren.
"Nemyslím si, že bychom to úplně 'podchytili', protože to platí, pokud vyhráváte každou závod," řekl Russell médiím. "Ale tohle je nejlepší, jak jsme kdy porozuměli těmto pravidlům, a asi i nejvíce jsme si jisti svým balíčkem. Ale to platí pro všechny ostatní týmy, upřímně řečeno, a hodnotí vás podle časů na kolo."
"Časy na kolo nejsou tak konkurenceschopné jako McLaren. Víme, kde mají své silné stránky a očividně to mají správně. A ve Formuli 1, když najdete ten správný bod, tak se od ostatních týmů vzdálíte, místo abyste se k nim přiblížili."
"Možná, kdyby tu byly ještě nějaké další roky těchto pravidel, ostatní týmy by přišly na to, co to je. Ale teď to nevíme, co je ta 'magická kulka', a myslím, že spousta týmů se těší na regulace pro rok 2026, které budou pro všechny trochu více konvenční."
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.