I když Max Verstappen nadále bojuje o titul, Red Bull čelí náročnému období. Ralf Schumacher ostře kritizuje rozhodnutí o degradaci Liama Lawsona a varuje, že bez Verstappena by se Red Bull stal průměrným týmem.
Red Bull se nachází v těžkém období, přestože tým disponuje neuvěřitelným talentem v podobě Maxe Verstappena. Čtyřnásobný mistr světa svými schopnostmi dokáže vytěžit maximum z nestabilní RB21, díky čemuž se tým nachází na třetí pozici v Poháru konstruktérů, i když auto na to evidentně nemá. Tento stav není zcela nový, protože od odchodu Adriana Neweyho a Jonathana Wheatleyho došlo k výraznému negativnímu dopadu na výkon týmu a Pierre Wache zatím nenašel správný směr.
Verstappen stále bojuje o titul a nachází se na druhém místě se ztrátou osmi bodů na Landa Norrise, ale pokud nedojde k zásadní změně, bude mít velmi těžkou úlohu v boji s hvězdou McLarenu. I přes tuto těžkou situaci se Red Bull rozhodl snížit postavení Liama Lawsona a nahradit ho Yukim Tsunodou, což se nelíbí ani Verstappenovi.
Ralf Schumacher, bývalý pilot F1, se otevřeně vyjádřil proti krokům Red Bull, přičemž jeho kritika míří hlavně na Helmut Marko, poradce týmu, který podle něj příliš tlačí na mladé talenty. "Marko často hraje nešťastnou roli. Na jednu stranu podporuje mladé jezdce, ale na druhou stranu po nich vyžaduje příliš mnoho. Dva závody vedle Verstappena nejsou dost na to, aby si pilot mohl zvyknout," komentoval Schumacher snížení postavení Lawsona, informuje Marca.
Ralf tvrdí, že se Red Bull momentálně nachází v chaosu a nemá jasného lídra, což vede k tomu, že tým se snaží řešit problémy, jak přicházejí. Zmínil, že zakladatel Red Bullu, Dietrich Mateschitz, by s aktuálním stavem určitě nebyl spokojen. Na závěr dodal, že pokud by v týmu nebyl Verstappen, Red Bull by se potápěl do průměrnosti, protože právě jeho výjimečné schopnosti umožňují týmu dosahovat výsledků, které by jinak nebyly možné.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.