I když Max Verstappen nadále bojuje o titul, Red Bull čelí náročnému období. Ralf Schumacher ostře kritizuje rozhodnutí o degradaci Liama Lawsona a varuje, že bez Verstappena by se Red Bull stal průměrným týmem.
Red Bull se nachází v těžkém období, přestože tým disponuje neuvěřitelným talentem v podobě Maxe Verstappena. Čtyřnásobný mistr světa svými schopnostmi dokáže vytěžit maximum z nestabilní RB21, díky čemuž se tým nachází na třetí pozici v Poháru konstruktérů, i když auto na to evidentně nemá. Tento stav není zcela nový, protože od odchodu Adriana Neweyho a Jonathana Wheatleyho došlo k výraznému negativnímu dopadu na výkon týmu a Pierre Wache zatím nenašel správný směr.
Verstappen stále bojuje o titul a nachází se na druhém místě se ztrátou osmi bodů na Landa Norrise, ale pokud nedojde k zásadní změně, bude mít velmi těžkou úlohu v boji s hvězdou McLarenu. I přes tuto těžkou situaci se Red Bull rozhodl snížit postavení Liama Lawsona a nahradit ho Yukim Tsunodou, což se nelíbí ani Verstappenovi.
Ralf Schumacher, bývalý pilot F1, se otevřeně vyjádřil proti krokům Red Bull, přičemž jeho kritika míří hlavně na Helmut Marko, poradce týmu, který podle něj příliš tlačí na mladé talenty. "Marko často hraje nešťastnou roli. Na jednu stranu podporuje mladé jezdce, ale na druhou stranu po nich vyžaduje příliš mnoho. Dva závody vedle Verstappena nejsou dost na to, aby si pilot mohl zvyknout," komentoval Schumacher snížení postavení Lawsona, informuje Marca.
Ralf tvrdí, že se Red Bull momentálně nachází v chaosu a nemá jasného lídra, což vede k tomu, že tým se snaží řešit problémy, jak přicházejí. Zmínil, že zakladatel Red Bullu, Dietrich Mateschitz, by s aktuálním stavem určitě nebyl spokojen. Na závěr dodal, že pokud by v týmu nebyl Verstappen, Red Bull by se potápěl do průměrnosti, protože právě jeho výjimečné schopnosti umožňují týmu dosahovat výsledků, které by jinak nebyly možné.
Andrea Kimi Antonelli se v první sezóně ve Formuli 1 etabloval mezi špičku, ale mimo trať se potýká s dokončením školy. I přes náročný závodní kalendář se nezříká závěrečných zkoušek.
Red Bull Showrun v Tokiu nabídl fanouškům jedinečnou podívanou na vozy Formule 1 v ulicích Odaiby a zároveň znamenal první společné vystoupení Yukiho Tsunody a Liama Lawsona po změnách v sestavě týmů. Akce oslavila partnerství Red Bullu a Hondy.
Ferrari F2001, se kterým Michael Schumacher v roce 2001 získal titul, se vrátí na aukci v Monaku během Velké ceny 2025. Tento model, konkrétně šasi 211, je považován za historický klenot Formule 1 a přitáhne velkou pozornost sběratelů.
Sergio Pérez, který po náročné sezóně přišel o místo v týmu Red Bull, potvrdil, že je v kontaktu s několika týmy ohledně možnosti návratu do Formule 1 v roce 2026.
Honda od roku 2026 naváže spolupráci s Aston Martinem jako výhradní dodavatel pohonných jednotek v rámci nové technické éry F1. Tento krok znamená odklon od Red Bullu a potvrzuje ambice Hondy stát se klíčovým hráčem v budoucnosti motorsportu. Co to znamená pro Júkiho Cunodu?
Audi před vstupem do F1 v roce 2026 jmenovalo Beata Zehndera ředitelem klíčových programů, přičemž tým potvrdil, že navzdory spekulacím po příchodu Jonathana Wheatleyho zůstává.
Sergio Pérez zatím patří k největším překvapením sezóny Formule 1 2025 – a to ani nemusí sedět za volantem.
I když Max Verstappen nadále bojuje o titul, Red Bull čelí náročnému období. Ralf Schumacher ostře kritizuje rozhodnutí o degradaci Liama Lawsona a varuje, že bez Verstappena by se Red Bull stal průměrným týmem.
Mercedes čelí obtížím při pochopení aktuálních předpisů, přesto George Russell tvrdí, že současný vůz je nejlepší, jaký tým od roku 2022 vyvinul.
Red Bull představil speciální bílo-červené zbarvení RB21 jako poctu Hondě, inspirované jejím prvním vítězstvím ve F1 z roku 1965. Závod bude zároveň debutem Yukiho Tsunody v hlavním týmu, kde si klade vysoké cíle.
Max Verstappen se vydal na těžkou cestu v sezóně 2025, když se po náročném závodě v Číně a neschopnosti konkurovat McLarenům v Melbourne ocitl v těžké situaci.
Ferrari po dvou závodech sezóny 2025 figuruje až na pátém místě v Poháru konstruktérů, což představuje velmi slabý vstup do šampionátu.