Šéf McLarenu naznačil, že výběr Liama Lawsona místo Yuki Tsunody pro letošní sezónu mohl být pro Red Bull nesprávným rozhodnutím.
Liam Lawson se rozhodl nereagovat na komentáře Zaka Browna, generálního ředitele McLarenu, ohledně výběru pilotů Red Bull pro sezónu 2025. Po kvalifikaci na Velkou cenu Austrálie, kde Júki Cunoda zajistil páté místo pro svůj tým, Brown ocenil jeho výkon, zatímco Lawson skončil až 18. v první kvalifikaci za Red Bull. Cunoda, který byl původně považován za možného týmového kolegu Maxe Verstappena, byl v konečném výběru nahrazen novozélandským nováčkem Lawsonem, poté co Red Bull rozhodl ukončit spolupráci se Sergiem Pérezem.
To nechalo Cunodu čelit páté sezóně v juniorském týmu Red Bull, což Brown, který se stal hlavním kritikem Hornera, neváhal veřejně zpochybnit. "Júki odvedl skvělou práci. On je pravděpodobně ten, kdo by měl být v Red Bull, pokud se podíváte na jeho výkony, ale občas dělají divné výběry jezdců," řekl Brown v rozhovoru pro Sky Sports.
Lawson, který nahradil Daniela Ricciarda v Racing Bulls na posledních šest závodů minulé sezóny, havaroval v Melbourne a zakončil tak nezapomenutelný první závod za Red Bull. Na otázku ohledně Brownových poznámek však odpověděl s nezměněnou odhodlaností. "Upřímně mě nezajímá, co Zak říká," řekl před čínskou Grand Prix. "Nikdy jsem s ním nemluvil, ani nevím, jestli jsem ho někdy potkal. A poslední dva týdny jsem nečetl žádné sociální sítě."
Cunoda, který měl pocit, že měl být tím, kdo se měl přesunout do hlavního týmu a závodit vedle Verstappena, Brownovy komentáře nezůstaly bez povšimnutí. "Ocenil jsem, co Zak řekl o mně v tisku, ale je to jen jeden závod a tyto věci se dějí už od minulého roku, první závod," řekl Cunoda.
"'Oh, Daniel/Checo, víte, já/Checo, Liam/Checo,' prostě taková tradice pro naši skupinu. Takže to je samozřejmě pozitivní, ale zároveň se musím soustředit na to, co dělám. Nakonec si vybrali na konci loňské sezóny tuto sestavu a možná mají jasné plány do budoucna."
"Nevím, ale nakonec nosím tohle Racing Bulls tričko, prostě nosím logo. Dokud nosím logo, na kterém jsem teď, tak se soustředím na to pro tým a maximalizaci výkonu. Pořád věřím, že mám ještě hodně prostoru pro zlepšení. Takže se soustředím na to, doplnil."
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.