Lewis Hamilton si debut ve Ferrari představoval úplně jinak. V Melbourne se trápil, nestačil na špičku a nakonec bral jen desáté místo.
Ferrari mělo bojovat o titul, ale zatím se trápí. Lewis Hamilton se v Austrálii kvalifikoval osmý a v závodě nakonec obsadil desáté místo, zatímco jeho bývalý týmový kolega George Russell dojel čtvrtý. Překonal ho i jeho nový týmový kolega Charles Leclerc.
Přesto Hamilton krátce vedl, když Ferrari zvolilo odvážnou, ale neúspěšnou strategii. Podle Marca Priestleyho se sedminásobný mistr světa zatím k novému týmu chová velmi opatrně, což bylo patrné i z jeho komunikace s inženýrem Riccardem Adamim.
Lewis Hamilton se během svého debutu ve Ferrari potýkal s několika problémy, přičemž novinář a komentátor Peter Windsor upozornil na jeden zásadní faktor – komunikaci s jeho závodním inženýrem Riccardem Adamim.
Podle Windsora bylo patrné, že Hamilton byl během závodu frustrovaný, a zpochybnil, proč se případné jazykové bariéry nevyřešily už během testů v Bahrajnu nebo při schůzkách v Maranellu.
S nadcházející Velkou cenou Číny se očekává, že se tým lépe sladí, protože Ferrari nechce zůstat jen čtvrtým nejrychlejším vozem na roštu.
Ferrari mělo loni v Šanghaji solidní výkon, když skončilo čtvrté a páté za suverénním Red Bullem. Letos by však mohl být boj na čele mnohem vyrovnanější a dokonce se rýsuje možnost souboje o vítězství.
Lewis Hamilton nebude chtít zopakovat desáté místo z Austrálie a udělá maximum pro zlepšení. Data z Melbourne analyzuje do detailu, aby se zrychlil v kvalifikaci i závodě. Přestože byl v Austrálii jen dvě desetiny za Charlesem Leclercem, na technicky náročné trati v Číně může být jeho ztráta výraznější.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.