Po vítězství v Bahrajnu přiznal Max Verstappen, že Red Bull momentálně ztrácí na McLaren zhruba půl sekundy na kolo a trápí se s vyvážením i přilnavostí vozu. Přesto zůstává klidný a místo paniky spoléhá na očekávaný balík vylepšení, který dorazí až v Imole.
Po nečekaném triumfu v Japonsku si Red Bull v Bahrajnu tvrdě připomněl, že letošní sezona nebude procházka růžovým sadem. Zatímco v Suzuce Max Verstappen exceloval kvalifikačním kolem a poté v závodě nečelil žádné vážnější hrozbě, víkend v Bahrajnu podle něj lépe odhalil skutečné rozložení sil. „Momentálně jsme na kolo pomalejší o půl sekundy než McLaren,“ přiznal otevřeně pro nizozemská média.
Podle Helmuta Marka byl hlavním důvodem kvalifikační ztráty „masivní problém s brzdami“ a Verstappen by podle něj jinak startoval třetí nebo čtvrtý. Nizozemec ale tvrdí, že i bez této komplikace by na výsledek neměl vliv. „Kdybych měl kvalifikaci jet znovu, ani nevím, co bychom mohli změnit,“ sdělil.
Tým teď spoléhá na velký balík vylepšení, který má dorazit až v Imole. Verstappen si však žádné velké naděje nedává: „Ne, nepočítám dny. Těžko říct, co od toho čekat. Nemám tušení.“
Současnou situaci popisuje jako komplikovanou a rozmanitou, což podle něj představuje hlavní problém. „Není to jen jedna věc. Je to kombinace problémů, které se na každé trati projevují trochu jinak. Momentálně je to prostě těžké,“ říká.
Za největší slabiny považuje šampion nedostatek přilnavosti a vyvážení auta. „Potřebujeme víc gripu a lepší balanc. Jsou to dvě odlišné oblasti, kde musíme udělat pokrok,“ zdůraznil.
Navzdory tomu, že aktuálně ztrácí jen jeden bod na Landa Norrise, Verstappen cítí, že realita je jinde: „Jiní se zlepšili víc než my, to je očividné. My teď musíme udělat velké kroky. Ale to není nic, co bychom nevěděli už dřív.“
Přestože se nezdá, že by se Red Bull hroutil, čas běží. Vývoj letošního vozu musí přinést výsledky rychle, protože v zákulisí už všichni myslí na rok 2026. Verstappen je ale klidný. „Život jde dál, ne? Snažím se z každé situace vytěžit maximum. Mohl bych křičet a vztekat se, ale to ničemu nepomůže. Nejsem frustrovaný, jsem naprosto vyrovnaný,“ uzavřel s úsměvem.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.