Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
Po maďarské Velké ceně se rozvířila debata nejen o výkonech Lewise Hamiltona, ale i o jeho vyjádřeních. Bývalý pilot Formule 1 a nyní analytik Sky Sports F1 Martin Brundle přiznal, že sledovat Hamiltonovy rozhovory bylo těžké a že by nejraději některé pasáže z televizního záznamu zcela odstranil. Sedminásobný mistr světa totiž po neúspěšné kvalifikaci, kdy vypadl už v rané fázi a označil se za „naprosto k ničemu“, dokonce naznačil, že by Ferrari mohlo zvážit jiného jezdce.
Závod na Hungaroringu pak jeho frustraci jen prohloubil. Ze 12. místa na startu se Brit ani po 70 kolech neposunul a do cíle dorazil tam, kde začal. Když byl v neděli dotázán na své sobotní výroky, nevzal je zpět, naopak dodal, že „v zákulisí se dějí věci, které nejsou dobré“. Situaci pro něj ještě zhoršila skutečnost, že jeho týmový kolega Charles Leclerc překvapivě vybojoval pole position, čímž ukázal, že Ferrari rychlost má – jen ne v rukou Hamiltona.
Hamilton do Maranella přišel po dvanácti letech v Mercedesu, kde získal šest ze svých sedmi titulů. Očekávání při přestupu byla obrovská, ale adaptace na nové prostředí zatím probíhá bolestivě. Brundle k tomu poznamenal: „Bylo to něco, co by bylo lepší neříkat. Ale Lewis nosí srdce na dlani. A když je v druhém voze Ferrari někdo na pole position, je to jako sypat sůl do ran.“
Analýza Jamie Chadwick, která Brundla na Sky doplnila, přidala další úhel pohledu. Podle ní je zásadní problém Ferrari nekonzistentní výkon vozu, který podrývá sebevědomí pilotů. „Pro Lewise je těžké, když po několika špatných víkendech začne mluvit tak, že ztratil jistotu. To není ten samý Lewis, který vyhrával tituly. Potřebuje jeden dobrý závod, sérii solidních výsledků, aby se vrátil do hry. Jenže pokud Ferrari nenabídne stabilitu, bude návrat formy o to složitější.“
Tento příběh tak není jen o jednom nepovedeném víkendu v Budapešti, ale i o širší otázce – zda se Hamilton dokáže přizpůsobit nové realitě, nebo zda se jeho debutová sezóna ve Ferrari stane zkouškou trpělivosti pro obě strany.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.