Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
Laurent Mekies, čerstvě jmenovaný šéf týmu Red Bull, otevřeně přiznal, že ho překvapuje způsob, jakým Max Verstappen přistupuje k závodění. Nizozemského trojnásobného mistra světa popsal jako „nedotknutelného a jedinečného“ jezdce, jehož styl se vyznačuje naprostou neústupností a nulovými kompromisy.
Mekies převzal vedení týmu z Milton Keynes letos v červenci po odvolání Christiana Hornera, který stál v čele úspěšné stáje dlouhých dvacet let. První týdny spolupráce s Verstappenem mu nabídly příležitost nahlédnout do zákulisí jeho pracovního nasazení, a to i navzdory tomu, že Verstappenův jubilejní 200. start v F1 na Hungaroringu provázely problémy a nepříznivý výsledek. Podle Mekiese však právě takové momenty odhalují skutečný charakter 65násobného vítěze velkých cen.
V podcastu The Inside Track Mekies popsal, jak mu první zkušenosti s Verstappenem umožnily pochopit, co stojí za jeho mimořádnými výkony. Podle něj zná každý Verstappenovu rychlost na trati, ale až osobní zkušenost odhalí, že mimo kokpit má trojnásobný šampion zcela výjimečnou kombinaci absolutního nasazení, lásky k motorsportu a přímočarého přístupu k úspěchům i nezdarům. „Teprve když to všechno spojíte, syrový talent, oddanost a hluboké porozumění sportu, pochopíte, proč je Max prakticky nedotknutelný,“ uvedl.
Francouzský šéf Red Bullu zdůraznil, že rychlých jezdců je ve Formuli 1 mnoho, ale Verstappenův mix schopností a povahy je naprosto unikátní a mimo běžné měřítko. Přiznal také, že ho osobně překvapilo, jak si Max dokáže udržet maximální soustředění i v situaci, kdy už nemá reálnou šanci obhájit titul.
„Po čtyřech získaných titulech by bylo snadné podlehnout únavě nebo frustraci z méně úspěšné sezóny, zvlášť v její druhé polovině,“ řekl Mekies. „Max však zachovává chladnou hlavu, přináší týmu klid a energii a v přístupu k závodům nezná žádné kompromisy, a to jak při přípravě, tak při analýze po závodě. Ano, byl jsem překvapen. To, co předvádí v takovém tlaku a bez reálné šance na titul, jen potvrzuje jeho výjimečnost.“
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.