Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Monze bylo patrné, že Lewis Hamilton si pomalu zvyká na své Ferrari, i když se stále nedokázal překonat Charlese Leclerca ani na jedno kolo, ani v samotném závodě. Martin Brundle, bývalý závodník a nyní komentátor Sky F1, upozornil, že Hamilton začíná akceptovat Leclercovu rychlost i aktuální situaci týmu, informuje PlanetF1. „Bylo příjemné vidět, že Lewis působí šťastněji,“ poznamenal Brundle ve své kolonce.
Pro Ferrari se sezóna 2025 zatím vyvíjí pod očekávání a týmu se stále nepodařilo vyhrát žádný závod. Pro Hamiltona, který ještě jako jezdec Ferrari nestál na pódiu, to znamená zklamání i na osobní úrovni. Přesto po letní přestávce ukázal Hamilton ve Zandvoortu a Monze konkurenceschopnost, když jeho tempo odpovídalo Leclercovu a v Monze se dokázal z desáté pozice posunout na šestou.
Brundle v komentáři zmínil, že se u Hamiltona odehrála „mentální změna“. „Lewis už nehledá frustraci v tom, že nemá vítězný vůz, ale snaží se vyždímat maximum z toho, co má k dispozici,“ vysvětlil Brundle. „Je pravděpodobně také smířen s tím, jak rychlý Charles Leclerc je.“
Hamilton sice za volantem působí jistěji, ale přizpůsobení se novému Ferrari je stále výzvou. Po Monze přiznal: „Celý rok jezdím s tímto vozem, ale předtím jsem byl zvyklý na auto, které se postupně vyvíjelo. Bylo mi s ním pohodlně a znal jsem jeho jízdní styl dokonale.“
„Teď se musím přizpůsobit novému stylu, který je mi zatím cizí. Necítí se přirozeně, ale postupně se zlepšuji, jedu rychleji a získávám větší sebevědomí,“ dodal sedminásobný mistr světa.
Hamilton momentálně drží šestou příčku v průběžném pořadí jezdců, s odstupem 46 bodů na Leclerca. Brundle vnímá pozitivní posun: Hamilton se postupně přizpůsobuje vozu a jeho jistota za volantem roste, což by Ferrari mohlo přinést lepší výsledky v nadcházejících závodech.
Celkově Brundle hodnotí Hamiltonův výkon v Monze jako důkaz, že jezdec našel vyvážený kompromis mezi adaptací na vůz a snahou o maximální výkon. „Vidět ho uvolněného a spokojeného je pro tým povzbudivé,“ uzavřel komentátor.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.