Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Monze bylo patrné, že Lewis Hamilton si pomalu zvyká na své Ferrari, i když se stále nedokázal překonat Charlese Leclerca ani na jedno kolo, ani v samotném závodě. Martin Brundle, bývalý závodník a nyní komentátor Sky F1, upozornil, že Hamilton začíná akceptovat Leclercovu rychlost i aktuální situaci týmu, informuje PlanetF1. „Bylo příjemné vidět, že Lewis působí šťastněji,“ poznamenal Brundle ve své kolonce.
Pro Ferrari se sezóna 2025 zatím vyvíjí pod očekávání a týmu se stále nepodařilo vyhrát žádný závod. Pro Hamiltona, který ještě jako jezdec Ferrari nestál na pódiu, to znamená zklamání i na osobní úrovni. Přesto po letní přestávce ukázal Hamilton ve Zandvoortu a Monze konkurenceschopnost, když jeho tempo odpovídalo Leclercovu a v Monze se dokázal z desáté pozice posunout na šestou.
Brundle v komentáři zmínil, že se u Hamiltona odehrála „mentální změna“. „Lewis už nehledá frustraci v tom, že nemá vítězný vůz, ale snaží se vyždímat maximum z toho, co má k dispozici,“ vysvětlil Brundle. „Je pravděpodobně také smířen s tím, jak rychlý Charles Leclerc je.“
Hamilton sice za volantem působí jistěji, ale přizpůsobení se novému Ferrari je stále výzvou. Po Monze přiznal: „Celý rok jezdím s tímto vozem, ale předtím jsem byl zvyklý na auto, které se postupně vyvíjelo. Bylo mi s ním pohodlně a znal jsem jeho jízdní styl dokonale.“
„Teď se musím přizpůsobit novému stylu, který je mi zatím cizí. Necítí se přirozeně, ale postupně se zlepšuji, jedu rychleji a získávám větší sebevědomí,“ dodal sedminásobný mistr světa.
Hamilton momentálně drží šestou příčku v průběžném pořadí jezdců, s odstupem 46 bodů na Leclerca. Brundle vnímá pozitivní posun: Hamilton se postupně přizpůsobuje vozu a jeho jistota za volantem roste, což by Ferrari mohlo přinést lepší výsledky v nadcházejících závodech.
Celkově Brundle hodnotí Hamiltonův výkon v Monze jako důkaz, že jezdec našel vyvážený kompromis mezi adaptací na vůz a snahou o maximální výkon. „Vidět ho uvolněného a spokojeného je pro tým povzbudivé,“ uzavřel komentátor.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.