Lando Norris označil své souboje s Maxem Verstappenem za férové a zdůraznil, že podle něj Nizozemec neudělal nic, co by překročilo pravidla. Svým vyjádřením se snaží uklidnit situaci a projevit respekt k agresivnímu, ale stále legitimnímu závodnímu stylu soupeře.
Lando Norris zůstává i přes tvrdé souboje s Maxem Verstappenem diplomatický. Přiznává, že mu úřadující šampion „mnohokrát velmi ztížil život“, zároveň ale uznává, že má na takový způsob závodění plné právo. Tento postoj ukazuje Norrisovu snahu udržet vztahy na trati co nejvíce profesionální a nevyhrocovat napětí.
Britský jezdec dává najevo respekt k agresivnímu, avšak podle něj stále férovému stylu, kterým je Verstappen známý. I když Holanďan nedávno obdržel penalizaci za vytlačení George Russella v Barceloně nebo za incident s Norrisem v Mexiku, Lando se vůči němu nevymezuje. Naopak zdůrazňuje, že si váží nejen Verstappenových schopností, ale i toho, co v kariéře dokázal.
Lando Norris otevřeně komentuje závodní filozofii Maxe Verstappena a sdílí svůj pohled na agresivitu na trati. „Obdivuji jeho statistiky a výkony, ale zároveň každý dělá to, co považuje za nejlepší a správné. Každý závodí sám za sebe,“ říká Norris, informuje PlanetF1. „Někdo je možná agresivnější než jiný, ale všichni máme své chyby. Já je mám, možná i on.“
Zdůrazňuje, že i on sám závodí tak, jak považuje za správné, a totéž platí i pro Verstappena. „Komisaři jsou ti, kdo určují, co je správné a co ne,“ dodává s tím, že v tomto ohledu je potřeba respektovat jejich verdikty.
Na otázku o Verstappenově přístupu, kdy tvrdí, že soupeře nepustí k předjetí zvenku, Norris reaguje s odkazem na své začátky v motokárách. „Když závodíte o vítězství a šampionáty proti nejlepším na světě, nemůžete čekat, že to bude snadné. Už v motokárách vás naučí, že předjíždět zvenku není jednoduché – to je takové pravidlo číslo jedna.“
Norris dodává, že i když jde o velmi náročnou taktiku, hlavním cílem je vždy dojet do cíle. „Někdy, když se snažíte moc, může se něco pokazit a nemusíte závod dokončit, i když máte pravdu. Takže někdy je lepší zvolit bezpečnější přístup.“ Jeho slova tak ukazují vyváženost mezi agresivitou a rozvahou i v těžkých soubojích na trati.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.
Charles Leclerc po náročné Velké ceně Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl ideální a kritizoval strategii Ferrari, která ho podle něj stála lepší výsledek. Zdůraznil ale, že necítí potřebu někomu něco dokazovat a raději se soustředí na další závody
Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
FIA zahájila šetření souboje mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim během závěru Velké ceny Kanady. Incident výrazně ovlivnil průběh závodu a může mít dopad na týmovou strategii McLarenu.
George Russell si udržel vítězství v Kanadě poté, co komisaři zamítli protest Red Bullu. Rozhodnutí potvrdilo čistotu jeho závodu a nezměnilo pořadí.
Během Velké ceny Kanady se střetli jezdci McLarenu Lando Norris a Oscar Piastri, což výrazně ovlivnilo průběh závodu. Incident vyvolal pozornost fanoušků i odborníků a otevřel debatu o týmové strategii a agresivitě.
Lewis Hamilton v úvodu závodu v Montrealu srazil sviště, který se objevil na trati. Kolize způsobila poškození jeho vozu a prakticky zmařila šanci na dobrý výsledek.
George Russell si dojel pro vítězství ve Velké ceně Kanady po precizním výkonu, který potvrdil jeho formu a rychlost. Přesto se pozornost po závodě soustředila na incident mezi jezdci McLarenu, jejichž vzájemný kontakt rozvířil debaty a částečně zastínil Russellův triumf.
Ferrari ovládlo Le Mans potřetí v řadě, a pokaždé s jinou jezdeckou sestavou – letošní triumf podtrhl Robert Kubica. Italská stáj tím potvrzuje, že její návrat do vytrvalostního závodění je začátkem nové éry dominance.