Lando Norris označil své souboje s Maxem Verstappenem za férové a zdůraznil, že podle něj Nizozemec neudělal nic, co by překročilo pravidla. Svým vyjádřením se snaží uklidnit situaci a projevit respekt k agresivnímu, ale stále legitimnímu závodnímu stylu soupeře.
Lando Norris zůstává i přes tvrdé souboje s Maxem Verstappenem diplomatický. Přiznává, že mu úřadující šampion „mnohokrát velmi ztížil život“, zároveň ale uznává, že má na takový způsob závodění plné právo. Tento postoj ukazuje Norrisovu snahu udržet vztahy na trati co nejvíce profesionální a nevyhrocovat napětí.
Britský jezdec dává najevo respekt k agresivnímu, avšak podle něj stále férovému stylu, kterým je Verstappen známý. I když Holanďan nedávno obdržel penalizaci za vytlačení George Russella v Barceloně nebo za incident s Norrisem v Mexiku, Lando se vůči němu nevymezuje. Naopak zdůrazňuje, že si váží nejen Verstappenových schopností, ale i toho, co v kariéře dokázal.
Lando Norris otevřeně komentuje závodní filozofii Maxe Verstappena a sdílí svůj pohled na agresivitu na trati. „Obdivuji jeho statistiky a výkony, ale zároveň každý dělá to, co považuje za nejlepší a správné. Každý závodí sám za sebe,“ říká Norris, informuje PlanetF1. „Někdo je možná agresivnější než jiný, ale všichni máme své chyby. Já je mám, možná i on.“
Zdůrazňuje, že i on sám závodí tak, jak považuje za správné, a totéž platí i pro Verstappena. „Komisaři jsou ti, kdo určují, co je správné a co ne,“ dodává s tím, že v tomto ohledu je potřeba respektovat jejich verdikty.
Na otázku o Verstappenově přístupu, kdy tvrdí, že soupeře nepustí k předjetí zvenku, Norris reaguje s odkazem na své začátky v motokárách. „Když závodíte o vítězství a šampionáty proti nejlepším na světě, nemůžete čekat, že to bude snadné. Už v motokárách vás naučí, že předjíždět zvenku není jednoduché – to je takové pravidlo číslo jedna.“
Norris dodává, že i když jde o velmi náročnou taktiku, hlavním cílem je vždy dojet do cíle. „Někdy, když se snažíte moc, může se něco pokazit a nemusíte závod dokončit, i když máte pravdu. Takže někdy je lepší zvolit bezpečnější přístup.“ Jeho slova tak ukazují vyváženost mezi agresivitou a rozvahou i v těžkých soubojích na trati.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.