Lando Norris označil své souboje s Maxem Verstappenem za férové a zdůraznil, že podle něj Nizozemec neudělal nic, co by překročilo pravidla. Svým vyjádřením se snaží uklidnit situaci a projevit respekt k agresivnímu, ale stále legitimnímu závodnímu stylu soupeře.
Lando Norris zůstává i přes tvrdé souboje s Maxem Verstappenem diplomatický. Přiznává, že mu úřadující šampion „mnohokrát velmi ztížil život“, zároveň ale uznává, že má na takový způsob závodění plné právo. Tento postoj ukazuje Norrisovu snahu udržet vztahy na trati co nejvíce profesionální a nevyhrocovat napětí.
Britský jezdec dává najevo respekt k agresivnímu, avšak podle něj stále férovému stylu, kterým je Verstappen známý. I když Holanďan nedávno obdržel penalizaci za vytlačení George Russella v Barceloně nebo za incident s Norrisem v Mexiku, Lando se vůči němu nevymezuje. Naopak zdůrazňuje, že si váží nejen Verstappenových schopností, ale i toho, co v kariéře dokázal.
Lando Norris otevřeně komentuje závodní filozofii Maxe Verstappena a sdílí svůj pohled na agresivitu na trati. „Obdivuji jeho statistiky a výkony, ale zároveň každý dělá to, co považuje za nejlepší a správné. Každý závodí sám za sebe,“ říká Norris, informuje PlanetF1. „Někdo je možná agresivnější než jiný, ale všichni máme své chyby. Já je mám, možná i on.“
Zdůrazňuje, že i on sám závodí tak, jak považuje za správné, a totéž platí i pro Verstappena. „Komisaři jsou ti, kdo určují, co je správné a co ne,“ dodává s tím, že v tomto ohledu je potřeba respektovat jejich verdikty.
Na otázku o Verstappenově přístupu, kdy tvrdí, že soupeře nepustí k předjetí zvenku, Norris reaguje s odkazem na své začátky v motokárách. „Když závodíte o vítězství a šampionáty proti nejlepším na světě, nemůžete čekat, že to bude snadné. Už v motokárách vás naučí, že předjíždět zvenku není jednoduché – to je takové pravidlo číslo jedna.“
Norris dodává, že i když jde o velmi náročnou taktiku, hlavním cílem je vždy dojet do cíle. „Někdy, když se snažíte moc, může se něco pokazit a nemusíte závod dokončit, i když máte pravdu. Takže někdy je lepší zvolit bezpečnější přístup.“ Jeho slova tak ukazují vyváženost mezi agresivitou a rozvahou i v těžkých soubojích na trati.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.