 
            Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Nico Rosberg, mistr světa z roku 2016 a bývalý jezdec Mercedesu, se v podcastu Sky Sports F1 Show pustil do otevřené analýzy současné situace kolem George Russella a jeho vyjednávání s Totem Wolffem. Podle něj se britský pilot nenechal zatlačit do kouta a začíná používat stejné triky, jaké dlouhá léta praktikoval samotný šéf Mercedesu.
„Je hrozné vyjednávat s Totem, prostě zmizí z povrchu zemského, když se snažíte dostat lepší podmínky,“ vzpomínal Rosberg z vlastní zkušenosti, informuje Motorsport.com. „Zmizí a ani vám nedá šanci s ním mluvit. Je to hrozné, hodně jsem kvůli tomu trpěl.“ Tentokrát je to však podle něj opačně. „Teď je to George, kdo dělá opak Totovi. Bojuje s ním jeho vlastní medicínou.“
Rosberg naznačil, že Russell není spokojený s některými body nové smlouvy, a to zejména v otázce platu. „George je odchovanec Mercedesu, takže určitě nebude na úrovni platu Landa Norrise. Ale George cítí, že se Landovi vyrovná. Dokáže jezdit na jeho úrovni a pokud dostane správné auto, může vyhrávat závody i šampionáty. Takže je jasné, že má pocit, že není fér, když je jeho plat od Norrisova tak vzdálený.“
Podle Nica Rosberga není Russell spokojený ani s množstvím povinností vůči sponzorům. Týmy mají stále více partnerů a ti kromě log na vozech vyžadují také čas jezdců. „Někdo si může říct, že je to jednoduché, jen potřást rukou a vyfotit se, ale když toho máte desítky dní v roce, je to opravdu náročné,“ poznamenal Rosberg.
Právě proto se Russell údajně snaží vyjednat omezení těchto aktivit. „Může jít až o 60 dnů ročně, a protože se některé dny počítají jen jako půldny, ve skutečnosti to může být i 80. To je hodně, když chcete raději jezdit a závodit,“ dodal Rosberg s nadsázkou.
Mercedes se tak ocitá v nové situaci. Russell, který v týmu vyrostl, si začíná nárokovat podmínky odpovídající jeho ambicím a výkonnosti. A Toto Wolff, jindy zkušený vyjednavač, se tentokrát potýká s taktikou, kterou sám dlouhá léta využíval.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.