Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Když Lewis Hamilton v roce 2007 začínal ve Formuli 1, přišel do týmu McLaren, kde byla přísná pravidla a na osobitost se moc nehledělo. Pod vedením Rona Dennise se nosila jen závodní kombinéza, týmové oblečení nebo formální oblek. Pro mladého Hamiltona, který měl rád pouliční módu a vlastní styl, to znamenalo potlačit svou osobnost a přizpůsobit se tomu, co se od něj čekalo.
V novém rozhovoru pro Vogue otevřeně vzpomíná na chvíle, kdy se před odchodem z domu převlékal do uhlazeného oblečení, jen aby se v autě opět přepnul do „baggy, swagged-out“ stylu, který byl jemu bližší. „Cítil jsem, že musím zapadnout,“ říká dnes s odstupem sedminásobný šampion.
Postupem času ale nabral sebevědomí, úspěchy na trati mu daly prostor být sám sebou i mimo kokpit. Přechod z týmových sad do světla módních reflektorů však nebyl jednoduchý. „Byla to výzva. Ale F1 mě nemohla jen tak vyškrtnout kvůli tomu, co mám na sobě,“ popisuje Hamilton rozhodující moment, kdy začal bourat stereotypy.
Z jeho každodenní cesty paddockem se stala přehlídka stylu, která inspirovala i ostatní. Dnes se vedle něj módně vyjadřují i další jezdci, jako Zhou Guanyu nebo Charles Leclerc. Co na tom, že to zpočátku vyvolalo odpor – Hamilton dokázal, že i ve světě motorsportu může móda být součástí identity. A jak se říká, napodobování je nejupřímnější forma lichotky.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.