Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Když Lewis Hamilton v roce 2007 začínal ve Formuli 1, přišel do týmu McLaren, kde byla přísná pravidla a na osobitost se moc nehledělo. Pod vedením Rona Dennise se nosila jen závodní kombinéza, týmové oblečení nebo formální oblek. Pro mladého Hamiltona, který měl rád pouliční módu a vlastní styl, to znamenalo potlačit svou osobnost a přizpůsobit se tomu, co se od něj čekalo.
V novém rozhovoru pro Vogue otevřeně vzpomíná na chvíle, kdy se před odchodem z domu převlékal do uhlazeného oblečení, jen aby se v autě opět přepnul do „baggy, swagged-out“ stylu, který byl jemu bližší. „Cítil jsem, že musím zapadnout,“ říká dnes s odstupem sedminásobný šampion.
Postupem času ale nabral sebevědomí, úspěchy na trati mu daly prostor být sám sebou i mimo kokpit. Přechod z týmových sad do světla módních reflektorů však nebyl jednoduchý. „Byla to výzva. Ale F1 mě nemohla jen tak vyškrtnout kvůli tomu, co mám na sobě,“ popisuje Hamilton rozhodující moment, kdy začal bourat stereotypy.
Z jeho každodenní cesty paddockem se stala přehlídka stylu, která inspirovala i ostatní. Dnes se vedle něj módně vyjadřují i další jezdci, jako Zhou Guanyu nebo Charles Leclerc. Co na tom, že to zpočátku vyvolalo odpor – Hamilton dokázal, že i ve světě motorsportu může móda být součástí identity. A jak se říká, napodobování je nejupřímnější forma lichotky.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.