Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Když Lewis Hamilton v roce 2007 začínal ve Formuli 1, přišel do týmu McLaren, kde byla přísná pravidla a na osobitost se moc nehledělo. Pod vedením Rona Dennise se nosila jen závodní kombinéza, týmové oblečení nebo formální oblek. Pro mladého Hamiltona, který měl rád pouliční módu a vlastní styl, to znamenalo potlačit svou osobnost a přizpůsobit se tomu, co se od něj čekalo.
V novém rozhovoru pro Vogue otevřeně vzpomíná na chvíle, kdy se před odchodem z domu převlékal do uhlazeného oblečení, jen aby se v autě opět přepnul do „baggy, swagged-out“ stylu, který byl jemu bližší. „Cítil jsem, že musím zapadnout,“ říká dnes s odstupem sedminásobný šampion.
Postupem času ale nabral sebevědomí, úspěchy na trati mu daly prostor být sám sebou i mimo kokpit. Přechod z týmových sad do světla módních reflektorů však nebyl jednoduchý. „Byla to výzva. Ale F1 mě nemohla jen tak vyškrtnout kvůli tomu, co mám na sobě,“ popisuje Hamilton rozhodující moment, kdy začal bourat stereotypy.
Z jeho každodenní cesty paddockem se stala přehlídka stylu, která inspirovala i ostatní. Dnes se vedle něj módně vyjadřují i další jezdci, jako Zhou Guanyu nebo Charles Leclerc. Co na tom, že to zpočátku vyvolalo odpor – Hamilton dokázal, že i ve světě motorsportu může móda být součástí identity. A jak se říká, napodobování je nejupřímnější forma lichotky.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.