Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Když Lewis Hamilton v roce 2007 začínal ve Formuli 1, přišel do týmu McLaren, kde byla přísná pravidla a na osobitost se moc nehledělo. Pod vedením Rona Dennise se nosila jen závodní kombinéza, týmové oblečení nebo formální oblek. Pro mladého Hamiltona, který měl rád pouliční módu a vlastní styl, to znamenalo potlačit svou osobnost a přizpůsobit se tomu, co se od něj čekalo.
V novém rozhovoru pro Vogue otevřeně vzpomíná na chvíle, kdy se před odchodem z domu převlékal do uhlazeného oblečení, jen aby se v autě opět přepnul do „baggy, swagged-out“ stylu, který byl jemu bližší. „Cítil jsem, že musím zapadnout,“ říká dnes s odstupem sedminásobný šampion.
Postupem času ale nabral sebevědomí, úspěchy na trati mu daly prostor být sám sebou i mimo kokpit. Přechod z týmových sad do světla módních reflektorů však nebyl jednoduchý. „Byla to výzva. Ale F1 mě nemohla jen tak vyškrtnout kvůli tomu, co mám na sobě,“ popisuje Hamilton rozhodující moment, kdy začal bourat stereotypy.
Z jeho každodenní cesty paddockem se stala přehlídka stylu, která inspirovala i ostatní. Dnes se vedle něj módně vyjadřují i další jezdci, jako Zhou Guanyu nebo Charles Leclerc. Co na tom, že to zpočátku vyvolalo odpor – Hamilton dokázal, že i ve světě motorsportu může móda být součástí identity. A jak se říká, napodobování je nejupřímnější forma lichotky.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.