Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Christian Horner po Velké ceně Bahrajnu otevřeně promluvil o technických problémech, které zásadně ovlivnily výkon Red Bullu při zastávkách v boxech. Už při prvním pitstopu Maxe Verstappena nastal problém s pitwall semaforem, červené světlo nezhaslo, ačkoliv na trati nebyl žádný provoz, a Nizozemec se tak zdržel a vrátil se na trať až na 17. místě. Podobný scénář potkal i Yukiho Tsunodu, který do vysílačky rozhořčeně hlásil: „Blikala žlutá, člověče. Ach bože!“
„Tenhle víkend jsme čelili dvěma problémům, brzdami a nevyvážeností, a když se k tomu přidá ještě tohle, všechno vypadá ještě hůř,“ popsal Horner pro Motorsport.com. „Do toho jsme měli otřesný den, protože se ukázalo, že kabelový svazek na pitwallu způsobil poruchu semaforu.“
Zdůraznil, že samotné výměny pneumatik probíhaly rychle „jedna z nich byla dokonce za dvě sekundy“, ale závodníci marně čekali na signál k odjezdu. „Řidiči se těmi světly řídí. Když nesvítí zeleně, neodjíždějí. Všechno jsme kvůli tomu museli dát do karantény a pečlivě to prozkoumat.“
Po opakování závady při druhém pitstopu tým přešel do manuálního režimu. „Nejdřív jsme si mysleli, že technik nestiskl tlačítko dostatečně, ale když se to stalo znovu hned vzápětí, hlavní mechanik převzal kontrolu a auto uvolnil ručně,“ vysvětlil Horner a dodal, že jejich hlavním cílem teď bude připravit vše bezchybně na příští závod v Džiddě.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.