Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Christian Horner po Velké ceně Bahrajnu otevřeně promluvil o technických problémech, které zásadně ovlivnily výkon Red Bullu při zastávkách v boxech. Už při prvním pitstopu Maxe Verstappena nastal problém s pitwall semaforem, červené světlo nezhaslo, ačkoliv na trati nebyl žádný provoz, a Nizozemec se tak zdržel a vrátil se na trať až na 17. místě. Podobný scénář potkal i Yukiho Tsunodu, který do vysílačky rozhořčeně hlásil: „Blikala žlutá, člověče. Ach bože!“
„Tenhle víkend jsme čelili dvěma problémům, brzdami a nevyvážeností, a když se k tomu přidá ještě tohle, všechno vypadá ještě hůř,“ popsal Horner pro Motorsport.com. „Do toho jsme měli otřesný den, protože se ukázalo, že kabelový svazek na pitwallu způsobil poruchu semaforu.“
Zdůraznil, že samotné výměny pneumatik probíhaly rychle „jedna z nich byla dokonce za dvě sekundy“, ale závodníci marně čekali na signál k odjezdu. „Řidiči se těmi světly řídí. Když nesvítí zeleně, neodjíždějí. Všechno jsme kvůli tomu museli dát do karantény a pečlivě to prozkoumat.“
Po opakování závady při druhém pitstopu tým přešel do manuálního režimu. „Nejdřív jsme si mysleli, že technik nestiskl tlačítko dostatečně, ale když se to stalo znovu hned vzápětí, hlavní mechanik převzal kontrolu a auto uvolnil ručně,“ vysvětlil Horner a dodal, že jejich hlavním cílem teď bude připravit vše bezchybně na příští závod v Džiddě.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.
George Russell si udržel druhé místo v Bahrajnu, přestože čelil vyšetřování kvůli možnému neoprávněnému použití DRS. Komisaři nakonec neshledali žádné pochybení.
Lewis Hamilton odjížděl z Bahrajnu s pocitem, že začíná chápat, jak nový vůz Ferrari nejlépe funguje. Do Saúdské Arábie tak míří s nadějí, že se mu podaří své poznatky proměnit v lepší výsledek.
Charles Leclerc přirovnal trápení Ferrari při Velké ceně Bahrajnu k "efektu sněhové koule", potíže se podle něj nabalovaly jedna na druhou. Stěžoval si především na nedostatek přilnavosti a přítlaku, což výrazně ovlivnilo výkonnost monopostu.
Oscar Piastri zazářil v Bahrajnu a vítězstvím v dramatickém závodě formule 1 zdramatizoval boj o titul – na týmového kolegu Landa Norrise ztrácí už jen tři body.
Po dominantním závodě v Japonsku prožívá zatím Max Verstappen v Bahrajnu nečekaný zlom – místo suverénního tempa čelil náhlému propadu formy a zcela jiné realitě.
Po zklamání v kvalifikaci na Velkou cenu Bahrajnu, kde Lando Norris skončil až na 6. místě, šéf McLarenu Andrea Stella vyjádřil plnou podporu svému jezdci.
Po vítězství v Bahrajnu přiznal Max Verstappen, že Red Bull momentálně ztrácí na McLaren zhruba půl sekundy na kolo a trápí se s vyvážením i přilnavostí vozu. Přesto zůstává klidný a místo paniky spoléhá na očekávaný balík vylepšení, který dorazí až v Imole.