Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Christian Horner po Velké ceně Bahrajnu otevřeně promluvil o technických problémech, které zásadně ovlivnily výkon Red Bullu při zastávkách v boxech. Už při prvním pitstopu Maxe Verstappena nastal problém s pitwall semaforem, červené světlo nezhaslo, ačkoliv na trati nebyl žádný provoz, a Nizozemec se tak zdržel a vrátil se na trať až na 17. místě. Podobný scénář potkal i Yukiho Tsunodu, který do vysílačky rozhořčeně hlásil: „Blikala žlutá, člověče. Ach bože!“
„Tenhle víkend jsme čelili dvěma problémům, brzdami a nevyvážeností, a když se k tomu přidá ještě tohle, všechno vypadá ještě hůř,“ popsal Horner pro Motorsport.com. „Do toho jsme měli otřesný den, protože se ukázalo, že kabelový svazek na pitwallu způsobil poruchu semaforu.“
Zdůraznil, že samotné výměny pneumatik probíhaly rychle „jedna z nich byla dokonce za dvě sekundy“, ale závodníci marně čekali na signál k odjezdu. „Řidiči se těmi světly řídí. Když nesvítí zeleně, neodjíždějí. Všechno jsme kvůli tomu museli dát do karantény a pečlivě to prozkoumat.“
Po opakování závady při druhém pitstopu tým přešel do manuálního režimu. „Nejdřív jsme si mysleli, že technik nestiskl tlačítko dostatečně, ale když se to stalo znovu hned vzápětí, hlavní mechanik převzal kontrolu a auto uvolnil ručně,“ vysvětlil Horner a dodal, že jejich hlavním cílem teď bude připravit vše bezchybně na příští závod v Džiddě.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.