Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Red Bull má znovu potíže s obsazením druhého sedadla vedle Maxe Verstappena. Po odchodu Sergia Péreze se ukázalo, že najít vhodného spolujezdce je složité. Liam Lawson vydržel v týmu jen dva závody na začátku sezony, než jej vystřídal Yuki Tsunoda, který se také potýká s obtížným vozem RB21 a zatím se mu nedaří pravidelně sbírat body.
Mezitím se jméno Alexe Paloua znovu objevuje v souvislosti s Formulí 1. Španělský jezdec nedávno získal svůj třetí titul v řadě v IndyCar a celkově čtvrtý, čímž potvrzuje svou výjimečnou formu. Po vítězství v letošní Indy 500 prohlásil pro Indianapolis Star, že F1 jej momentálně „nevolá“. „Teď se soustředím na IndyCar. Mám rád vítězství a hledám spíše slávu závodění než mediální pozornost,“ uvedl Palou.
Palou však již dříve měl vazby na Formuli 1. V minulosti spolupracoval s McLarenem a byl spojován i s Williamsem. Letos v létě Williams odhalil, že Španěl byl na seznamu kandidátů pro sedadlo vedle Alexa Albona. Spekulace o jeho návratu do F1 se proto objevují pravidelně, a nyní se zdá, že i Red Bull by mohl mít zájem jej přivést zpět do Evropy.
Podle Indianapolis Star by Red Bull nyní mohl vzbudit Palouův zájem o F1. Aby ho však tým mohl získat, musel by zaplatit vysokou výkupní částku, protože je stále vázán kontraktem s týmem Chip Ganassi Racing. Palou navíc má potřebné body Super Licence, takže by mohl okamžitě závodit ve Formuli 1 bez dalších administrativních komplikací, což z něj činí jediného IndyCar jezdce schopného rychlého přesunu do F1.
Jeho profil jako jednoho z nejlepších současných jezdců světa dělá z Paloua lákavou volbu, zejména vzhledem k rostoucí popularitě F1 ve Španělsku. Red Bull by získal nejen talentovaného závodníka, ale také potenciálně nového fanouška a mediální zájem na důležitém trhu.
Druhé sedadlo vedle Maxe Verstappena je pro Red Bull stále otevřené a příchod Alexe Paloua by mohl konečně týmu přinést potřebnou stabilitu. Zkušený a úspěšný jezdec by výrazně posílil konkurenceschopnost Red Bullu v boji o tituly.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.