Na akci F1 75 přitahoval Max Verstappen nevídanou pozornost médií. Po klidnější zimní pauze, kdy se soustředil na rodinu a osobní zájmy, se v Londýně opět dostal do centra pozornosti novinářů, kteří byli zvědaví na jeho názory a reakce na aktuální dění v motorsportu.
V zimním období se kolem Maxe Verstappena objevily dvě zprávy, které se dostaly do centra pozornosti. První byla spekulace o „miliardové“ nabídce Aston Martinu, která zvedla vlnu zájmu, a druhá se týkala návrhu na přísnější tresty za nevhodné chování ve Formuli 1.
V novoročních rozhovorech se objevily spekulace britských médií o tom, že Aston Martin má zájem o Maxe Verstappena. Tato tvrzení, která zahrnovala zmiňovanou „miliardovou“ nabídku, byla natolik extrémní, že je většina lidí považovala za nerealistická. Zprávy vyvolaly dojem, že šlo spíše o snahu zaplnit zimní období senzacechtivými titulky, než o skutečně relevantní informace.
„Je to hodně peněz,“ smál se Verstappen v Londýně. „Upřímně, když jsem to četl, bylo to poprvé, co jsem něco takového viděl. Byl jsem s nimi v kontaktu jen v souvislosti se speciály GT3 pro nadcházející sezónu.“
Max Verstappen totiž plánuje spustit svůj vlastní závodní tým, který bude závodit s Aston Martinem Vantage GT3. Tým by mohl debutovat v GT World Challenge Europe, ale složení jezdeckého týmu zatím není známé. Verstappen vyjádřil zájem o zapojení e-sportu do svého projektu a nabídnutí příležitosti virtuálním závodníkům přejít do skutečného závodního světa.
Další část dotazů se věnovala loňské Verstappenově silné kritice FIA kvůli trestu za vulgární výrok, která stále rezonuje světem F1. Piloti ale nadále zůstávají opatrní ve svých reakcích a o radikálních změnách nepadly žádné zásadní požadavky.
„Nechci mluvit za všechny, ale myslím, že jsme tu všichni zajedno,“ řekl Verstappen novinářům. „Samozřejmě rozumím tomu, že nemůžete nadávat na každém kroku, a myslím, že to chápou všichni piloti. Ale někdy, když je situace napjatá, během rozhovoru nebo v kokpitu, když jste plní adrenalinu, může vám něco uniknout.“
Max Verstappen se k otázce používání vulgarismů vyjádřil s nadhledem, když uvedl, že nadávky jsou běžnou součástí růstu, ať už ve škole, nebo při sportu. Podle něj by se na to nemělo pohlížet příliš přísně. Dále zdůraznil, že nemá v úmyslu nikomu radit, jak se má chovat v osobním životě.
Čtyřnásobný šampion k celé záležitosti uvedl, že o tomto tématu s prezidentem FIA nejednal, přičemž ji považuje za složitou. Podle něj došlo k zbytečnému vyhrocení situace, která nemusela být formalizována do písemné podoby. Dále zdůraznil potřebu otevřené diskuse, avšak s tím, že je nutné, aby se do řešení zapojili i ostatní aktéři – týmy a promotéři – protože celá problematika se týká všech zúčastněných.
Při tvorbě pravidel musí FIA respektovat určité hranice, jinak by sport ztratil svou autenticitu a proměnil se v nekonečný systém pokut. I když rozhodnutí prezidenta FIA Mohameda bin Sulajema čelí kritice, včetně bučení na londýnské O2 Areně, jezdci zůstávají zatím klidní a situaci nevyostřují.
Více než 5 000 nadšených tifosi zaplnilo Fiorano, aby byli svědky historického momentu – Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé vyrazili na trať s novým vozem Ferrari SF-25.
Po propuštění z pozice šéfa týmu Haas vedl Guenther Steiner právní spor proti svému bývalému zaměstnavateli. Spor byl nyní ukončen, když Steiner žalobu stáhl po mimosoudním urovnání konfliktu mezi oběma stranami.
Po testech s modelem F1 75 se Lewis Hamilton a Charles Leclerc okamžitě vrátili do Itálie, aby poprvé usedli za volant Ferrari SF-25. Na okruhu Fiorano se popasovali s novým vozem pro sezonu 2025 a ukázali své rychlé kolo.
Monacká Velká cena za sucha bývá často předvídatelná, kde kvalifikace často určuje vítěze. Nová pravidla, která zavádějí vyšší počet povinných zastávek v boxech, by však mohla závodnímu víkendu přinést větší dynamiku a agresivnější tempo.
Bezpečnost hraje v motorsportu klíčovou roli, přičemž FIA neustále hledá způsoby, jak zlepšit všechny její aspekty – od ochrany samotných závodníků přes bezpečí traťových maršálů až po maximální zabezpečení diváků.
Na akci F1 75 přitahoval Max Verstappen nevídanou pozornost médií. Po klidnější zimní pauze, kdy se soustředil na rodinu a osobní zájmy, se v Londýně opět dostal do centra pozornosti novinářů, kteří byli zvědaví na jeho názory a reakce na aktuální dění v motorsportu.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Ferrari disponuje všemi potřebnými prvky pro úspěch, poté co tým odhalil nový vůz, jenž má být klíčem k jeho osmému titulu mistra světa.
Ve středu dostal Charles Leclerc poprvé příležitost usednout za volant vozu Ferrari Formule 1 pro nadcházející sezonu 2025.
Nigel Mansell je dosud posledním britským pilotem, který si ve voze Ferrari dojel pro vítězství ve Formuli 1.
Lewis Hamilton se připojil k týmu Ferrari a připravuje se na předsezónní testy, které začnou příští týden v Bahrajnu.
Ferrari pro rok 2025 konečně odhalilo svůj nový závodní vůz na okruhu Fiorano, čímž v Maranellu zahájilo přípravy na nadcházející sezónu.
Ferrari po úspěšném zahájení sezóny v Londýně okamžitě zamířilo zpět do Itálie, kde na domácí trati ve Fioranu poprvé otestovalo svůj nový monopost SF-25.