Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Max Verstappen připouští, že cesta k upevnění druhého místa v Poháru konstruktérů nebude jednoduchá, ale Red Bull je připraven čelit výzvám zbývajících závodů a sprintů sezony 2025. Po nedělním závodě v Singapuru zdůraznil, že tým nehodlá ustupovat a hodlá bojovat o každý bod až do konce sezony.
„Ano, 35 bodů je už hodně. Ideálně bych dnes vyhrál, ale určitě to zkusíme. Bude to pořádný boj,“ řekl Verstappen.
Nizozemský jezdec zároveň přiznal, že výsledky soupeřů celý boj výrazně ztěžují. „Není to snadné, když Mercedes vyhraje a vy skončíte druzí. Myslím, že i druhý jejich vůz dnes bral body, nevím přesně na jaké pozici. Bude to těžké, ale dáme do toho maximum,“ uvedl Verstappen
Red Bull Racing patří mezi nejúspěšnější týmy od začátku druhé poloviny sezony. Od závodu v Zandvoortu se tým vedený Verstappenem umístil na stupních vítězů v každém závodě, zatímco Yuki Tsunoda zaznamenal svůj nejlepší výkon s týmem pouze v Baku.
V Singapuru si Max Verstappen dojel pro další pódium a připsal Red Bullu cenné body, díky nimž má tým na kontě už 290 bodů. Red Bull tak zůstává jen osm bodů za Ferrari a 35 za Mercedesem, takže boj o druhé místo v Poháru konstruktérů je stále otevřený.
Do konce sezony zbývá šest závodů a tři sprinty, což znamená, že pořadí může ještě výrazně změnit. McLaren už si zajistil titul, a tak se Red Bull nyní plně soustředí na zisk druhé příčky.
Verstappen se zároveň vyjádřil i k souboji o titul mezi jezdci, kde bojuje s Oscarem Piastrim a Landem Norrisem. Podle něj musí Red Bull znovu získat převahu, jinak by mohl o šanci na mistrovský titul přijít.
Druhé místo v Singapuru mu navíc pomohlo stáhnout ztrátu na Piastriho, což jen potvrzuje jeho odhodlání bojovat o titul až do konce sezony.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.