Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.
Max Verstappen přistoupil k hodnocení svého víkendu ve Velké ceně Bahrajnu bez příkras a s odstupem, a jeho slova rozhodně nešetřila kritikou. S výkonem Red Bullu RB21, který ho během víkendu dostal na sedmou pozici v kvalifikaci a na šesté místo v závodě, byl velmi nespokojený. "Pokud to vezmeme takto, nemohli jsme udělat lépe než šesté místo, bez ohledu na strategii. Všechno, co mohlo jít špatně, šlo špatně, takže jsem si to moc neužil. Samozřejmě jsme byli příliš pomalí na ty nahoře a bojovali jsme ve střední části pole, což není náš level," komentoval Verstappen v rozhovoru pro DAZN F1.
Jeho zklamání bylo zřejmé nejen z výsledku, ale také z nízkého tempa jeho auta, které ho během závodu trápilo. K tomu se přidaly problémy při pitstopech, kde ani on, ani jeho kolega Yuki Tsunoda nemohli využít správně semafor, což je stálo cenné sekundy. "Nebojujeme o titul, jen se snažíme vyřešit problémy s autem," dodal Verstappen, kterému Piastri v šampionátu utekl o pět bodů.
Podle informací z paddocku se navíc po závodě mezi Verstappenovým manažerem Raymondem Vermeulenem a Helmutem Markem, poradcem Red Bullu, strhla vášnivá diskuse. Ted Kravitz, který byl svědkem této konfrontace, v přenosu Sky Sports F1 popsal, že Vermeulen vstoupil do boxů Red Bullu a "dal Markovi co proto".
Vzhledem k pokračujícím problémům s autem a zklamání z výkonu v Bahrajnu se opět objevily spekulace o Verstappenově možné změně týmu na konci roku. Podle některých zdrojů si Verstappen dává čas na zvážení, zda zůstane u Red Bullu, nebo zda se rozhodne pro jinou možnost, například Mercedes, pokud se situace nezlepší. V létě by se mělo rozhodnout, zda Verstappen setrvá v aktuálním týmu, nebo se vydá novým směrem.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.