Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.
Max Verstappen přistoupil k hodnocení svého víkendu ve Velké ceně Bahrajnu bez příkras a s odstupem, a jeho slova rozhodně nešetřila kritikou. S výkonem Red Bullu RB21, který ho během víkendu dostal na sedmou pozici v kvalifikaci a na šesté místo v závodě, byl velmi nespokojený. "Pokud to vezmeme takto, nemohli jsme udělat lépe než šesté místo, bez ohledu na strategii. Všechno, co mohlo jít špatně, šlo špatně, takže jsem si to moc neužil. Samozřejmě jsme byli příliš pomalí na ty nahoře a bojovali jsme ve střední části pole, což není náš level," komentoval Verstappen v rozhovoru pro DAZN F1.
Jeho zklamání bylo zřejmé nejen z výsledku, ale také z nízkého tempa jeho auta, které ho během závodu trápilo. K tomu se přidaly problémy při pitstopech, kde ani on, ani jeho kolega Yuki Tsunoda nemohli využít správně semafor, což je stálo cenné sekundy. "Nebojujeme o titul, jen se snažíme vyřešit problémy s autem," dodal Verstappen, kterému Piastri v šampionátu utekl o pět bodů.
Podle informací z paddocku se navíc po závodě mezi Verstappenovým manažerem Raymondem Vermeulenem a Helmutem Markem, poradcem Red Bullu, strhla vášnivá diskuse. Ted Kravitz, který byl svědkem této konfrontace, v přenosu Sky Sports F1 popsal, že Vermeulen vstoupil do boxů Red Bullu a "dal Markovi co proto".
Vzhledem k pokračujícím problémům s autem a zklamání z výkonu v Bahrajnu se opět objevily spekulace o Verstappenově možné změně týmu na konci roku. Podle některých zdrojů si Verstappen dává čas na zvážení, zda zůstane u Red Bullu, nebo zda se rozhodne pro jinou možnost, například Mercedes, pokud se situace nezlepší. V létě by se mělo rozhodnout, zda Verstappen setrvá v aktuálním týmu, nebo se vydá novým směrem.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.
George Russell si udržel druhé místo v Bahrajnu, přestože čelil vyšetřování kvůli možnému neoprávněnému použití DRS. Komisaři nakonec neshledali žádné pochybení.
Lewis Hamilton odjížděl z Bahrajnu s pocitem, že začíná chápat, jak nový vůz Ferrari nejlépe funguje. Do Saúdské Arábie tak míří s nadějí, že se mu podaří své poznatky proměnit v lepší výsledek.
Charles Leclerc přirovnal trápení Ferrari při Velké ceně Bahrajnu k "efektu sněhové koule", potíže se podle něj nabalovaly jedna na druhou. Stěžoval si především na nedostatek přilnavosti a přítlaku, což výrazně ovlivnilo výkonnost monopostu.
Oscar Piastri zazářil v Bahrajnu a vítězstvím v dramatickém závodě formule 1 zdramatizoval boj o titul – na týmového kolegu Landa Norrise ztrácí už jen tři body.
Po dominantním závodě v Japonsku prožívá zatím Max Verstappen v Bahrajnu nečekaný zlom – místo suverénního tempa čelil náhlému propadu formy a zcela jiné realitě.
Po zklamání v kvalifikaci na Velkou cenu Bahrajnu, kde Lando Norris skončil až na 6. místě, šéf McLarenu Andrea Stella vyjádřil plnou podporu svému jezdci.
Po vítězství v Bahrajnu přiznal Max Verstappen, že Red Bull momentálně ztrácí na McLaren zhruba půl sekundy na kolo a trápí se s vyvážením i přilnavostí vozu. Přesto zůstává klidný a místo paniky spoléhá na očekávaný balík vylepšení, který dorazí až v Imole.