Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.
Max Verstappen se otevřeně vyjádřil o současné situaci Red Bullu ve Formuli 1, která se zatím neblíží dominantnímu tempu, jaké tým ukazoval v letech 2021 až 2024. Nizozemský pilot během té doby získal čtyři po sobě jdoucí tituly a vedení Milton Keynes bylo téměř neporazitelné. V letošní sezóně však tým čelí problémům s konkurenceschopností a nedokázal navázat na své předchozí úspěchy.
"Musíte jednoduše přijmout, kde se nacházíte," uvedl Verstappen pro F1.com. "Ano, momentálně nejsme nejrychlejší, ale ani nejsme nejpomalejší. Vždy chceme být lepší, a vlastně to bylo stejné i když jsme vyhrávali. Teď moc nevyhráváme, snažíme se jen lépe porozumět vozu, kde můžeme najít čas, protože příští rok přijdou nové regulace, ale myslím, že se toho letos dá stále hodně naučit."
O své zkušenosti s méně konkurenceschopnými vozy se Verstappen podělil s nadhledem. "Měl jsem mnoho let, kdy jsem neměl vítězný vůz, takže to je prostě Formule 1 a víte, jak to funguje, takže není těžké se s tím vyrovnat."
Ve 27 letech je Verstappen klíčovým tahounem Red Bullu a sám získal 187 ze 194 bodů týmu. Sezonu začínal po boku nováčka Liama Lawsona, který byl po dvou závodních víkendech nahrazen Yukim Tsunodou. Tým už delší dobu hledá spolujezdce schopného držet krok s výkony čtyřnásobného šampiona.
I přes Tsunodovy obtíže s adaptací na vůz Red Bullu Verstappen bránil svého kolegu během víkendu v Španělsku. "Yuki není palačinka," řekl s úsměvem novinářům. "Tohle [s druhým jezdcem Red Bullu] trvá už dlouho. Možná je to znamení. Znamení čeho? To si rozhodnete sami."
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.
Na Esports World Cupu v Rijádu zavzpomínal Lando Norris na své dětství plné motorek, které formovalo jeho závodnické schopnosti. Britský pilot McLarenu přiznal, že právě tyto zkušenosti ho naučily odvaze, soustředění a soutěživému duchu, který dnes uplatňuje ve Formuli 1.
Nico Hülkenberg i Gabriel Bortoleto vyzdvihli výrazný pokrok týmu Kick Sauber v sezoně 2025, který jim dodává sebevědomí před nadcházející proměnou v Audi.
Formule 1 se připravuje na zásadní obrat v technických pravidlech, která vstoupí v platnost už příští rok.
Sebastian Vettel, čtyřnásobný mistr světa, zůstává skeptický k plánovaným pravidlům Formule 1 pro rok 2026. Podle něj není jisté, zda nová éra skutečně přinese atraktivnější a vyrovnanější závodění, jak si vedení šampionátu slibuje.
Max Verstappen připouští, že Red Bull po ztrátě dominance prochází lehkou přestavbou. Podle něj nejde o krizi, ale o přirozenou reakci na to, že soupeři stáhli náskok.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.