Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Po závodě v Šanghaji, kde Max Verstappen skončil čtvrtý, Helmut Marko naznačil, že Red Bull bude intenzivně zkoumat příčiny problémů s jejich vozem RB21, který neudržuje krok s McLareny MCL39, informuje RacingNews365. McLareny dominovaly v prvních dvou letošních závodech, když Lando Norris zvítězil v Melbourne a Oscar Piastri následně přidal další vítězství v Šanghaji.
Max Verstappen, jehož výkon v Číně nebyl podle očekávání vzhledem k výkonnostnímu rozdílu mezi jeho vozem a konkurencí, se vyjádřil, že je těžké najít správnou cestu: „Je těžké říct, když vlastně nevíte, kde a jak to najít,“ řekl po závodě pro Sky Sports F1. „Máme 10 dní, doufejme, že se dozvíme něco víc a budeme konkurenceschopnější.“
V týdnu se Verstappen zúčastní krizové porady, kterou Red Bull svolá po Velké ceně Číny. Tým se zaměří na analýzu problémů s vozem a pokusí se zjistit, jak zlepšit výkon jejich auta, které se ukázalo být pomalejší než McLareny.
Verstappen, který po závodě působil zaskočeně, řekl, že je těžké najít správný směr, když není jasné, kde hledat zlepšení: „Je těžké říct, když vlastně nevíte, kde a jak to najít,“ řekl. „Máme 10 dní, doufejme, že se dozvíme něco víc a budeme konkurenceschopnější.“
Co se týče schůzky, Marko potvrdil, že Verstappen se jí zúčastní: „Max příští týden navštíví továrnu, aby probrali, kde jsou slabé stránky,“ řekl pro Motorsport NL. „Musíme auto co nejrychleji zlepšit, ale víme, že to bude nějaký čas trvat. Viděli jsme, že situace se může lišit podle okruhu nebo směsi pneumatik. McLaren je jasně napřed a musíme najít způsob, jak na to reagovat.“
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.