Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Po závodě v Šanghaji, kde Max Verstappen skončil čtvrtý, Helmut Marko naznačil, že Red Bull bude intenzivně zkoumat příčiny problémů s jejich vozem RB21, který neudržuje krok s McLareny MCL39, informuje RacingNews365. McLareny dominovaly v prvních dvou letošních závodech, když Lando Norris zvítězil v Melbourne a Oscar Piastri následně přidal další vítězství v Šanghaji.
Max Verstappen, jehož výkon v Číně nebyl podle očekávání vzhledem k výkonnostnímu rozdílu mezi jeho vozem a konkurencí, se vyjádřil, že je těžké najít správnou cestu: „Je těžké říct, když vlastně nevíte, kde a jak to najít,“ řekl po závodě pro Sky Sports F1. „Máme 10 dní, doufejme, že se dozvíme něco víc a budeme konkurenceschopnější.“
V týdnu se Verstappen zúčastní krizové porady, kterou Red Bull svolá po Velké ceně Číny. Tým se zaměří na analýzu problémů s vozem a pokusí se zjistit, jak zlepšit výkon jejich auta, které se ukázalo být pomalejší než McLareny.
Verstappen, který po závodě působil zaskočeně, řekl, že je těžké najít správný směr, když není jasné, kde hledat zlepšení: „Je těžké říct, když vlastně nevíte, kde a jak to najít,“ řekl. „Máme 10 dní, doufejme, že se dozvíme něco víc a budeme konkurenceschopnější.“
Co se týče schůzky, Marko potvrdil, že Verstappen se jí zúčastní: „Max příští týden navštíví továrnu, aby probrali, kde jsou slabé stránky,“ řekl pro Motorsport NL. „Musíme auto co nejrychleji zlepšit, ale víme, že to bude nějaký čas trvat. Viděli jsme, že situace se může lišit podle okruhu nebo směsi pneumatik. McLaren je jasně napřed a musíme najít způsob, jak na to reagovat.“
Liam Lawson vstoupil do své první kompletní sezóny ve Formuli 1 způsobem, který si rozhodně nepředstavoval. Místo solidních výsledků se potýká s problémy a jeho výkony zatím zaostávají za očekáváním.
Red Bull Racing se už po dvou závodech sezóny 2025 ocitl v nečekaně složité situaci, která může ovlivnit jeho další směřování v šampionátu.
Velká cena Číny přinesla pro Ferrari hořké zklamání. Italská stáj přišla o výsledky obou svých monopostů kvůli dvojité diskvalifikaci za odlišná technická porušení. Místo boje o cenné body tak tým odjíždí s prázdnou a čeká ho hledání příčin tohoto fiaska.
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.
Obě Ferrari s Pierrem Gaslym byli po závodě Velké ceny Číny diskvalifikováni, což znamená, že přicházejí o cenné body. Vozy neprošly technickou kontrolou po závodě.
V závěru Velké ceny Číny čelil Lando Norris problémům s brzdovým pedálem, což málem změnilo výsledek jeho závodu.