Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Po závodě v Šanghaji, kde Max Verstappen skončil čtvrtý, Helmut Marko naznačil, že Red Bull bude intenzivně zkoumat příčiny problémů s jejich vozem RB21, který neudržuje krok s McLareny MCL39, informuje RacingNews365. McLareny dominovaly v prvních dvou letošních závodech, když Lando Norris zvítězil v Melbourne a Oscar Piastri následně přidal další vítězství v Šanghaji.
Max Verstappen, jehož výkon v Číně nebyl podle očekávání vzhledem k výkonnostnímu rozdílu mezi jeho vozem a konkurencí, se vyjádřil, že je těžké najít správnou cestu: „Je těžké říct, když vlastně nevíte, kde a jak to najít,“ řekl po závodě pro Sky Sports F1. „Máme 10 dní, doufejme, že se dozvíme něco víc a budeme konkurenceschopnější.“
V týdnu se Verstappen zúčastní krizové porady, kterou Red Bull svolá po Velké ceně Číny. Tým se zaměří na analýzu problémů s vozem a pokusí se zjistit, jak zlepšit výkon jejich auta, které se ukázalo být pomalejší než McLareny.
Verstappen, který po závodě působil zaskočeně, řekl, že je těžké najít správný směr, když není jasné, kde hledat zlepšení: „Je těžké říct, když vlastně nevíte, kde a jak to najít,“ řekl. „Máme 10 dní, doufejme, že se dozvíme něco víc a budeme konkurenceschopnější.“
Co se týče schůzky, Marko potvrdil, že Verstappen se jí zúčastní: „Max příští týden navštíví továrnu, aby probrali, kde jsou slabé stránky,“ řekl pro Motorsport NL. „Musíme auto co nejrychleji zlepšit, ale víme, že to bude nějaký čas trvat. Viděli jsme, že situace se může lišit podle okruhu nebo směsi pneumatik. McLaren je jasně napřed a musíme najít způsob, jak na to reagovat.“
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.