Cadillac se intenzivně připravuje na svůj debut ve Formuli 1 v roce 2026, přičemž kromě vývoje nového vozu se zaměřuje i na výběr jezdců. Jedním z kandidátů je i Sergio Pérez.
Mario Andretti, otec Michaela Andrettiho a mistr světa z roku 1978, i nadále působí jako poradce správní rady Cadillacu, kde se podílí na výběru jezdců pro tým. V podcastu pro ESPN prozradil, že jeden kokpit by měl patřit americkému pilotovi, zatímco druhý je otevřený pro zahraniční závodníky, přičemž jedním z kandidátů je Sergio Pérez.
„Kéž bych vám to mohl říct, ale necháváme si to pro sebe, protože nechceme vzbuzovat naděje, kde by k tomu nemuselo dojít,“ řekl Andretti, když hovořil o možných kandidátech. „Je důležité si to nechat pro sebe, dokud nepadne konečné rozhodnutí,“ dodal.
Andretti prozradil, že výběr druhého jezdce je téměř rozhodnutý. „Máme na výběr možná tři jezdce. Realisticky jsou to tři piloti, ze kterých můžeme vybírat,“ upřesnil. I když konkrétní jména nechtěl odtajnit, naznačil, že výběr je omezený kvůli kontraktům a jiným závazkům.
Na otázku ohledně Sergia Péreze Andretti připustil, že mexický pilot by mohl být jednou z možností. „Je to možnost. Samozřejmě, mohl by být možností,“ řekl Andretti. Dále poznamenal, že po výkonu Liama Lawsona, který dostal příležitost, je jasné, že problém loňské sezóny možná nespočíval v Pérezovi, ale v samotném autě. „Liam Lawson vykresluje Checa ve velmi, velmi dobrém světle,“ uvedl.
Nesměl se také nevyjádřit k japonskému pilotovi Yuki Tsunodovi, který by mohl mít místo v týmu. „Cunoda si tu sedačku zasloužil snad víc než Lawson, ale kdo jsem já, abych k tomu něco říkal?“ dodal s nadsázkou.
Sergio Pérez zatím patří k největším překvapením sezóny Formule 1 2025 – a to ani nemusí sedět za volantem.
I když Max Verstappen nadále bojuje o titul, Red Bull čelí náročnému období. Ralf Schumacher ostře kritizuje rozhodnutí o degradaci Liama Lawsona a varuje, že bez Verstappena by se Red Bull stal průměrným týmem.
Mercedes čelí obtížím při pochopení aktuálních předpisů, přesto George Russell tvrdí, že současný vůz je nejlepší, jaký tým od roku 2022 vyvinul.
Red Bull představil speciální bílo-červené zbarvení RB21 jako poctu Hondě, inspirované jejím prvním vítězstvím ve F1 z roku 1965. Závod bude zároveň debutem Yukiho Tsunody v hlavním týmu, kde si klade vysoké cíle.
Max Verstappen se vydal na těžkou cestu v sezóně 2025, když se po náročném závodě v Číně a neschopnosti konkurovat McLarenům v Melbourne ocitl v těžké situaci.
Ferrari po dvou závodech sezóny 2025 figuruje až na pátém místě v Poháru konstruktérů, což představuje velmi slabý vstup do šampionátu.
Haas F1 odhalil speciální zbarvení vozu s motivem sakury, které bude použito při Velké ceně Japonska. Nový design symbolizuje upevňující se partnerství s Toyotou a rostoucí propojení týmu s japonským trhem.
Cadillac se intenzivně připravuje na svůj debut ve Formuli 1 v roce 2026, přičemž kromě vývoje nového vozu se zaměřuje i na výběr jezdců. Jedním z kandidátů je i Sergio Pérez.
George Russell podal v úvodních dvou závodech sezóny výborné výkony, ale jeho úspěchy byly přehlušeny pozorností věnovanou jeho bývalému a současnému týmovému kolegovi.
Yuki Tsunoda, který byl nedávno povýšen v rámci týmu Red Bull, se poprvé ukázal veřejnosti na domácí půdě před Velkou cenou v Suzuce. Japonský pilot si neklade malé cíle a hodlá před svými fanoušky předvést výjimečný výkon.
Fernando Alonso se zapojil do debaty o návratu k motorům V10, ale zdůraznil, že moderní hybridní jednotky jsou technologicky vyspělé a efektivní. Zároveň varoval, že opouštění bezpečnostních prvků kvůli většímu adrenalinu nedává smysl.
Gabriel Bortoleto a Fernando Alonso se v roce 2025 setkávají jako konkurenti na trati a zároveň v roli klienta a manažera. Tento neobvyklý vztah vzbuzuje zájem o jeho vliv na startovní rošt F1 a dosavadní průběh sezóny.