Cadillac se intenzivně připravuje na svůj debut ve Formuli 1 v roce 2026, přičemž kromě vývoje nového vozu se zaměřuje i na výběr jezdců. Jedním z kandidátů je i Sergio Pérez.
Mario Andretti, otec Michaela Andrettiho a mistr světa z roku 1978, i nadále působí jako poradce správní rady Cadillacu, kde se podílí na výběru jezdců pro tým. V podcastu pro ESPN prozradil, že jeden kokpit by měl patřit americkému pilotovi, zatímco druhý je otevřený pro zahraniční závodníky, přičemž jedním z kandidátů je Sergio Pérez.
„Kéž bych vám to mohl říct, ale necháváme si to pro sebe, protože nechceme vzbuzovat naděje, kde by k tomu nemuselo dojít,“ řekl Andretti, když hovořil o možných kandidátech. „Je důležité si to nechat pro sebe, dokud nepadne konečné rozhodnutí,“ dodal.
Andretti prozradil, že výběr druhého jezdce je téměř rozhodnutý. „Máme na výběr možná tři jezdce. Realisticky jsou to tři piloti, ze kterých můžeme vybírat,“ upřesnil. I když konkrétní jména nechtěl odtajnit, naznačil, že výběr je omezený kvůli kontraktům a jiným závazkům.
Na otázku ohledně Sergia Péreze Andretti připustil, že mexický pilot by mohl být jednou z možností. „Je to možnost. Samozřejmě, mohl by být možností,“ řekl Andretti. Dále poznamenal, že po výkonu Liama Lawsona, který dostal příležitost, je jasné, že problém loňské sezóny možná nespočíval v Pérezovi, ale v samotném autě. „Liam Lawson vykresluje Checa ve velmi, velmi dobrém světle,“ uvedl.
Nesměl se také nevyjádřit k japonskému pilotovi Yuki Tsunodovi, který by mohl mít místo v týmu. „Cunoda si tu sedačku zasloužil snad víc než Lawson, ale kdo jsem já, abych k tomu něco říkal?“ dodal s nadsázkou.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.