Cadillac se intenzivně připravuje na svůj debut ve Formuli 1 v roce 2026, přičemž kromě vývoje nového vozu se zaměřuje i na výběr jezdců. Jedním z kandidátů je i Sergio Pérez.
Mario Andretti, otec Michaela Andrettiho a mistr světa z roku 1978, i nadále působí jako poradce správní rady Cadillacu, kde se podílí na výběru jezdců pro tým. V podcastu pro ESPN prozradil, že jeden kokpit by měl patřit americkému pilotovi, zatímco druhý je otevřený pro zahraniční závodníky, přičemž jedním z kandidátů je Sergio Pérez.
„Kéž bych vám to mohl říct, ale necháváme si to pro sebe, protože nechceme vzbuzovat naděje, kde by k tomu nemuselo dojít,“ řekl Andretti, když hovořil o možných kandidátech. „Je důležité si to nechat pro sebe, dokud nepadne konečné rozhodnutí,“ dodal.
Andretti prozradil, že výběr druhého jezdce je téměř rozhodnutý. „Máme na výběr možná tři jezdce. Realisticky jsou to tři piloti, ze kterých můžeme vybírat,“ upřesnil. I když konkrétní jména nechtěl odtajnit, naznačil, že výběr je omezený kvůli kontraktům a jiným závazkům.
Na otázku ohledně Sergia Péreze Andretti připustil, že mexický pilot by mohl být jednou z možností. „Je to možnost. Samozřejmě, mohl by být možností,“ řekl Andretti. Dále poznamenal, že po výkonu Liama Lawsona, který dostal příležitost, je jasné, že problém loňské sezóny možná nespočíval v Pérezovi, ale v samotném autě. „Liam Lawson vykresluje Checa ve velmi, velmi dobrém světle,“ uvedl.
Nesměl se také nevyjádřit k japonskému pilotovi Yuki Tsunodovi, který by mohl mít místo v týmu. „Cunoda si tu sedačku zasloužil snad víc než Lawson, ale kdo jsem já, abych k tomu něco říkal?“ dodal s nadsázkou.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.