Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Lewis Hamilton skončil pátý ve Velké ceně Bahrajnu a připsal si tak nejlepší výsledek ve Ferrari mimo sprintový závod v Číně. Výkon přišel po náročné kvalifikaci, ve které britský jezdec chyboval v závěrečném kole a startoval až devátý. Po kvalifikaci se Hamilton v týmovém rádiu omluvil.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur v rozhovoru pro média uvedl, že Hamiltonova reakce ho povzbudila. „Myslím, že to mezi námi probíhá pozitivním a velmi konstruktivním způsobem.“
Vasseur zdůraznil, že adaptace na nový tým bude chvíli trvat. „Nenahradíte 12 let spolupráce (s Mercedesem) za dva týdny nebo za dva závody. […] Budeme pracovat na autě a vyvíjet ho pro Lewise, ale on musí také udělat krok.“
Hamilton podle něj jezdil celý víkend na úrovni Charlese Leclerca: „Když se podíváte z prvního tréninku, druhého tréninku, třetího tréninku, Q1, Q2, byl na desátém místě plus mínus s Charlesem. A pak přijedete do Q3, první kolo je vymazáno a ve druhém udělal chybu. A pak za to zaplatíte.“
Závodní výkon ale šéfa týmu potěšil. „Měl velmi silné zotavení. Solidní závod, který mu umožnil vrátit se na páté místo. […] Dnes byl velmi silný a konzistentní.“
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur reagoval na otázku, zda byl Lewis Hamilton ve Scuderii posuzován příliš brzy, s pochopením pro okolnosti i atmosféru kolem týmu. Připustil, že taková reakce byla do značné míry očekávatelná.
„Nečekal jsem něco jiného!“ uvedl s nadsázkou. Jako příklad náladovosti kolem Ferrari připomněl dramatický víkend v Číně, kde Hamilton po vítězství ve sprintu následně kvůli diskvalifikaci z hlavního závodu přišel o výsledek: „Po čínském sprintu jsme mluvili o slavnostním předávání cen. Po Číně, ve druhém závodě, to byla katastrofa.“
Vasseur ale zdůraznil, že interně se Ferrari snaží zachovat chladnou hlavu. „Upřímně, co se týče managementu, myslím, že to musíme brát trochu s nadhledem, abychom se uklidnili. Máme vzestupy a pády, stejně jako každý.“ Připustil ovšem, že u Ferrari jsou emoce vždy vyhrocenější: „Problém je v tom, že pro nás jsou vzestupy o něco lepší a pády o něco horší.“
Zároveň apeloval na důslednost a postupné zlepšování: „Musíme zůstat v klidu a pokusit se vylepšit setiny sekundy po setinách sekundy, ale jsem přesvědčen, že odvedeme stejnou práci, jakou jsme odvedli v posledních dvou letech.“
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.