Lewis Hamilton oznámil, že jeho milovaný pes Roscoe je v kómatu poté, co se mu krátce zastavilo srdce v důsledku zápalu plic. V důsledku této situace vynechal test pneumatik v Mugellu.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton zažil ve středu večer několik náročných hodin, když jeho milovaný pes Roscoe vážně onemocněl.
Hamilton, který Roscoa adoptoval během své první sezony u Mercedesu v roce 2013, často doprovází svého anglického buldoka i do paddocku Formule 1. Pes se stal pro Hamiltona stálým společníkem a členem jeho rodiny.
Ve středu večer Hamilton vyvolal znepokojení fanoušků, když na Instagramu zveřejnil fotografii Roscoa v inkubátoru po zdravotním problému. „Bylo to děsivých pár hodin. Prosím, držte Roscoa ve svých myšlenkách a modlitbách,“ napsal k snímku.
V pátek ráno poskytl Hamilton nové informace a přiznal, že pes je nyní v kómatu po tom, co onemocněl zápalem plic. „Roscoe opět chytil zápal plic a měl potíže s dýcháním,“ uvedl.
Hamilton uvedl, že Roscoe byl přijat do nemocnice a uveden do sedace, aby během vyšetření zůstal klidný. Během zákroku mu však krátce zastavilo srdce. „Dokázali mu obnovit srdeční rytmus, ale teď je v kómatu. Nevíme, zda se probere,“ dodal.
„Zítra se pokusíme ho probudit. Jsem po jeho boku a chci vám všem poděkovat za vaše modlitby a podporu,“ uvedl sedminásobný mistr světa.
Hamiltonova vyjádření následovala krátce poté, co F1News.cz informoval, že kvůli zdravotnímu stavu Roscoa vynechal páteční test pneumatik Pirelli na okruhu Mugello.
Hamilton měl původně testovat vůz Ferrari SF-25 spolu s Charlesem Leclercem, nakonec ho ale nahradil rezervní jezdec Zhou Guanyu. Ferrari sice neuvedlo důvod jeho absence, vše ale souvisí se zdravotními problémy Hamiltonova psa.
Na trati v Mugellu se mezitím objevil i Haas. Do kokpitu F1 se poprvé od nehody v Bahrajnu 2020 vrátil Romain Grosjean, který absolvuje testovací jízdu s vozem z roku 2023.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.