Po slabším víkendu v Monaku se začaly objevovat pochybnosti o spolupráci Hamiltona s inženýrem Adamim, které pilot rychle odmítl. Zdůraznil, že adaptace na nový tým vyžaduje čas, ale vzájemná důvěra a odhodlání společně postupovat jsou pevné.
Po pátém místě v Monaku se Lewis Hamilton dostal do centra pozornosti nejen kvůli svému výkonu, ale i díky neobvyklé situaci na závodní radiové komunikaci. Na ochlazovací kole po závodě poděkoval týmu za rychlou opravu auta před kvalifikací, po chvíli se však ozval s otázkou: „Jste na mě naštvaní nebo co?“ Na jeho otázku však nedostal žádnou odpověď, což jen podtrhlo napjatou atmosféru v zákulisí Ferrari.
Nepříjemnosti pro Hamiltona začaly už o něco dříve, když dostal třímístnou penalizaci na startovním roštu za zdržování Maxe Verstappena, ke kterému podle všeho došlo kvůli špatné informaci od jeho inženýra Riccarda Adamiho. Situace vyvolala otázky ohledně komunikace mezi jezdcem a týmem, přičemž Hamilton sám potvrdil, že během závodu trpěl technickými problémy s rádiem. „Měli jsme problémy s rádiem, nedostával jsem všechny informace, které jsem potřeboval, a tím to bylo,“ uvedl britský pilot pro Sky Sports F1.
Hamilton také odmítl spekulace o napětí mezi ním a Adamim, které se objevily již na začátku sezóny po jejich rozporuplných komunikacích. „Máme opravdu dobrý vztah, většina těch spekulací je nesmysl,“ řekl Hamilton. „Riccardo je skvělý člověk, oba hodně pracujeme a ne vždy všechno hned vyjde. Občas se neshodneme, ale to se stává, a vždycky to spolu vyřešíme, protože táhneme za stejný tým.“
Přestože po osmi závodech je Hamilton s 98 body za vedoucím Oscarem Piastrim, neztrácí naději na boj o titul. „Pracujeme na voze na příští rok. Jestli letos vyhrajeme, to se uvidí. Tohle je těžší sezóna, ale není ještě rozhodnuto,“ dodal s optimismem.
Hamilton také věří, že plánované technické změny v oblasti aerodynamiky mohou posunout Ferrari blíže k vrcholu. „Nevím, proč to říká Toto Wolff, ale doufám, že má pravdu,“ komentoval spekulace o výhodách nových pravidel. „Už jsme udělali pokrok, a pokud to dokážeme zopakovat tento víkend, bude to skvělé.“
Celkově tak i přes komplikace a drobné třenice uvnitř týmu zůstává Hamilton odhodlaný a věří, že Ferrari společně zvládnou překonat překážky a posunout se k lepším výsledkům.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.