Po slabším víkendu v Monaku se začaly objevovat pochybnosti o spolupráci Hamiltona s inženýrem Adamim, které pilot rychle odmítl. Zdůraznil, že adaptace na nový tým vyžaduje čas, ale vzájemná důvěra a odhodlání společně postupovat jsou pevné.
Po pátém místě v Monaku se Lewis Hamilton dostal do centra pozornosti nejen kvůli svému výkonu, ale i díky neobvyklé situaci na závodní radiové komunikaci. Na ochlazovací kole po závodě poděkoval týmu za rychlou opravu auta před kvalifikací, po chvíli se však ozval s otázkou: „Jste na mě naštvaní nebo co?“ Na jeho otázku však nedostal žádnou odpověď, což jen podtrhlo napjatou atmosféru v zákulisí Ferrari.
Nepříjemnosti pro Hamiltona začaly už o něco dříve, když dostal třímístnou penalizaci na startovním roštu za zdržování Maxe Verstappena, ke kterému podle všeho došlo kvůli špatné informaci od jeho inženýra Riccarda Adamiho. Situace vyvolala otázky ohledně komunikace mezi jezdcem a týmem, přičemž Hamilton sám potvrdil, že během závodu trpěl technickými problémy s rádiem. „Měli jsme problémy s rádiem, nedostával jsem všechny informace, které jsem potřeboval, a tím to bylo,“ uvedl britský pilot pro Sky Sports F1.
Hamilton také odmítl spekulace o napětí mezi ním a Adamim, které se objevily již na začátku sezóny po jejich rozporuplných komunikacích. „Máme opravdu dobrý vztah, většina těch spekulací je nesmysl,“ řekl Hamilton. „Riccardo je skvělý člověk, oba hodně pracujeme a ne vždy všechno hned vyjde. Občas se neshodneme, ale to se stává, a vždycky to spolu vyřešíme, protože táhneme za stejný tým.“
Přestože po osmi závodech je Hamilton s 98 body za vedoucím Oscarem Piastrim, neztrácí naději na boj o titul. „Pracujeme na voze na příští rok. Jestli letos vyhrajeme, to se uvidí. Tohle je těžší sezóna, ale není ještě rozhodnuto,“ dodal s optimismem.
Hamilton také věří, že plánované technické změny v oblasti aerodynamiky mohou posunout Ferrari blíže k vrcholu. „Nevím, proč to říká Toto Wolff, ale doufám, že má pravdu,“ komentoval spekulace o výhodách nových pravidel. „Už jsme udělali pokrok, a pokud to dokážeme zopakovat tento víkend, bude to skvělé.“
Celkově tak i přes komplikace a drobné třenice uvnitř týmu zůstává Hamilton odhodlaný a věří, že Ferrari společně zvládnou překonat překážky a posunout se k lepším výsledkům.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.