Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Lewis Hamilton letos vstoupil do Ferrari po dvanácti úspěšných letech u Mercedesu, kde získal šest titulů mistra světa. Přestože se od svého debutu u nové stáje očekávali výrazné výsledky, zatím se mu nepodařilo dosáhnout na stupně vítězů.
Sedminásobný šampion však zdůrazňuje, že pro něj byla klíčová nejen výkonnost vozu, ale především touha týmu neustále se zlepšovat. „Je to jen snaha pochopit prostředí, ve kterém se nacházíte,“ řekl Hamilton médiím. „Musíte se přizpůsobit a lidé, se kterými pracujete, se nakonec naučí přizpůsobit, aby vám vyhověli.“
Hamilton je spokojený s tím, jak se mu daří spolupracovat s inženýry a zapadnout do nového týmu. „Letos byla úžasná reakce na kroky, které jsme podnikli ve všech oblastech,“ řekl britský jezdec.
Ferrari se podle Hamiltona soustředí na budoucnost a připravuje se na nová technická pravidla, která vstoupí v platnost v roce 2026. Tento přístup by mohl Hamiltonovi otevřít cestu k rekordnímu osmému titulu mistra světa Formule 1.
Čtyřicetiletý Hamilton ocenil také práci týmu v zákulisí, která se soustředí na zlepšení výkonu vozu. „Nejvíc mě fascinuje vášeň a touha neustále se zlepšovat,“ řekl jezdec.
„Všichni prostě chtějí být lepší, hledat způsoby, jak se zlepšovat a posouvat hranice,“ pokračoval. Jeho slova podtrhují týmovou kulturu Ferrari, která se snaží maximalizovat potenciál každého člena.
„Právě proto vím, že tento tým má všechny potřebné ingredience k úspěchu a opravdu tomu věřím. Proto jsem tady podepsal,“ uzavřel Hamilton, čímž zdůraznil své odhodlání a důvěru v budoucí vývoj Ferrari.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.