Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Cadillac se připravuje na svůj debut ve Formuli 1 v roce 2026 a už teď je jasné, že výběr jezdců bude tvrdou bitvou. Generální ředitel týmu Dan Towriss otevřeně přiznal, že v paddocku panuje ostrá konkurence, zejména pokud jde o získání zkušených pilotů, jako je Valtteri Bottas. S příchodem nových pravidel a vlastními ambicemi se americký tým snaží najít ty nejlepší talenty, které by mu pomohly obstát v neúprosném světě F1.
Cadillac, pod záštitou General Motors, nedávno oznámil spolupráci s Ferrari na dodávce motorů, což je důležitý krok k tomu, aby se stal plnohodnotným továrním týmem. V současnosti je však největší pozornost věnována tomu, kdo usedne za volant jejich monopostů. Otázka zní, zda tým vsadí na zkušené jezdce, čerstvé talenty, americké závodníky, nebo třeba pilota, který už reprezentuje značku v jiných závodních sériích.
Towriss v rozhovoru pro Sky Sports F1 nezapomněl naznačit, že jednání o složení jezdeckého obsazení probíhají v utajení a s jistou dávkou taktického napětí, informuje RacingNews365. „Probíhá spousta práce, mnoho tajných schůzek v koutcích paddocku i britských hospodách,“ uvedl. Zároveň zdůraznil, že volba jezdců je jedním z klíčových kroků pro nový tým a musí být provedena s maximální pečlivostí.
Vlastní zkušenosti a stabilita jsou podle něj pro první sezónu zásadní. Towriss vyjádřil obdiv jak k mladým talentům, tak ke zkušeným jezdcům, kteří mohou týmu dodat potřebnou sílu. Mezi kandidáty na místo v týmu patří i Valtteri Bottas, kterého Towriss označil za „velmi atraktivního kandidáta“. Fin navíc nedávno zaujal fanoušky svým vtipným videem, kde chválil pohodlí sedaček Cadillaců.
Nicméně Cadillac nebude mít v honbě za Bottasem snadnou pozici. O finského závodníka se uchází také Alpine, které řeší složení svého týmu před sezónou 2026 a zároveň se stává zákazníkem Mercedesu. Na otázku, zda tato konkurence znamená tlak na Cadillac, Towriss jasně odpověděl: „Ano, v tomto ohledu jsou všechny zbraně připraveny.“
Takže zatímco Cadillac pečlivě připravuje svou premiéru ve Formuli 1, fanoušci mohou očekávat napínavý souboj nejen na trati, ale i za scénou, kde se bude rozhodovat o budoucnosti nového amerického týmu.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.