Lando Norris o interním fungování McLarenu. Po VC Číny zdůraznil, že týmová dynamika je bez problémů a rivalita s Piastrim prospívá výkonnosti.
Lando Norris se na tiskových konferencích nebojí detailních a obsáhlých odpovědí, které často přesahují rámec původní otázky, na rozdíl od stručnějších vyjádření jeho soupeřů. Zejména při tématech týkajících se McLarenu jde do hloubky, což potvrdil i po Velké ceně Číny, kde pečlivě vysvětloval, že vztahy v týmu mezi ním a Oscarem Piastrim fungují bez problémů.
„Mohli jsme svobodně závodit,“ ujistil Lando. „Neměl jsem tempo, abych dohnal Oscara, který jel skvěle a dnešní vítězství si zasloužil.“
„To samé platí i pro víkend v Austrálii. Každý mluví o těch dvou kolech, kdy jsme drželi pozice, ale po zbytek závodu jsme měli volnost bojovat. Jsem si jistý, že dříve nebo později dojde na nějaké těsnější souboje. Myslím, že oba jsme nadšení – možná i trochu nervózní – a jsem si jistý, že se těší i celý tým. Jsme připraveni,“ hlásí Norris odhodlaně.
Zároveň zdůrazňuje, že v McLarenu vítají interní rivalitu, která podle něj prospívá výkonnosti celého týmu. Srovnává to se situací v Red Bullu, kde je jasná výkonnostní nerovnováha mezi jezdci. Podle něj je pro pokrok týmu lepší, když oba piloti tlačí jeden druhého kupředu.
„I když spolupracujeme, trávíme spolu čas a užíváme si to, oba se snažíme porazit toho druhého a dokázat, že jsme lepší,“ přiznává Norris. „Je to nevyhnutelné a nemusíme to nijak skrývat.“
„Jsme dva soupeři, kteří chtějí vyhrávat, ale zároveň si pomáháme. Právě díky tomu jsme tento víkend oba dosáhli lepšího výsledku. Budeme v tom pokračovat a zatím nám to funguje, ale jak říkal Oscar, kdykoliv může přijít jiný tým s vylepšeními a dohnat nás rychleji, než bychom čekali – stejně jako se to loni podařilo nám. Musíme neustále postupovat vpřed,“ upozorňuje jezdec McLarenu.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.