 
            McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Lando Norris otevřeně přiznává, že on i jeho týmový kolega Oscar Piastri „dluží McLarenu všechno“ za mimořádný monopost MCL39, který jim tým připravil. Tento vůz je výsledkem dlouholetého tvrdého úsilí a představuje jednu z hlavních příčin dosavadní dominance McLarenu v letošní sezoně Formule 1.
Po britské Grand Prix má McLaren na kontě neuvěřitelný náskok 238 bodů v poháru konstruktérů a jasně směřuje k obhajobě svého titulu. Kromě toho tým ovládá i pořadí jezdců, kdy Piastri drží těsný osmibodový náskok před Norrisem. McLaren vyhrál deset z dvanácti závodů sezony, přičemž jedinými přerušením dominance byly dvě vítězství Maxe Verstappena za Red Bull v Japonsku a Imole.
Norris reflektuje, jak je pro něj i Piastriho štěstí mít k dispozici tak výkonný vůz, který vznikal díky dlouhým letům vytrvalé práce celého týmu. „Je to stále lepší a lepší, za tuhle sezónu dlužíme McLarenu opravdu všechno,“ řekl Norris na akci McLaren Racing Live.
Brit si uvědomuje, že cesta k takovému monopostu nebyla jednoduchá a trvala téměř deset let, po které je součástí týmu. „Pro mě je to, jako bych tu byl navždy, osm nebo devět let. Vidět, co všechno ti lidé v McLarenu odvedli, a mít letos auto, které je tak skvělé a rychlé, je naprosto neuvěřitelné,“ dodává.
Norris zdůrazňuje, že ačkoliv jsou to právě jezdci, kdo usedá do kokpitu a je vidět na televizních obrazovkách, skutečnou zásluhu za úspěch nese celý tým. „Děkujeme všem chlapcům a dívkám v McLarenu, kteří se starají o to, aby bylo auto nejen krásné, ale hlavně rychlé,“ uzavírá pilot McLarenu.
Celkově tak Norrisova slova vyzdvihují nejen výjimečný výkon McLarenu na trati, ale i pevnou týmovou spolupráci, která stojí za úspěchy této sezony.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.