McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Lando Norris otevřeně přiznává, že on i jeho týmový kolega Oscar Piastri „dluží McLarenu všechno“ za mimořádný monopost MCL39, který jim tým připravil. Tento vůz je výsledkem dlouholetého tvrdého úsilí a představuje jednu z hlavních příčin dosavadní dominance McLarenu v letošní sezoně Formule 1.
Po britské Grand Prix má McLaren na kontě neuvěřitelný náskok 238 bodů v poháru konstruktérů a jasně směřuje k obhajobě svého titulu. Kromě toho tým ovládá i pořadí jezdců, kdy Piastri drží těsný osmibodový náskok před Norrisem. McLaren vyhrál deset z dvanácti závodů sezony, přičemž jedinými přerušením dominance byly dvě vítězství Maxe Verstappena za Red Bull v Japonsku a Imole.
Norris reflektuje, jak je pro něj i Piastriho štěstí mít k dispozici tak výkonný vůz, který vznikal díky dlouhým letům vytrvalé práce celého týmu. „Je to stále lepší a lepší, za tuhle sezónu dlužíme McLarenu opravdu všechno,“ řekl Norris na akci McLaren Racing Live.
Brit si uvědomuje, že cesta k takovému monopostu nebyla jednoduchá a trvala téměř deset let, po které je součástí týmu. „Pro mě je to, jako bych tu byl navždy, osm nebo devět let. Vidět, co všechno ti lidé v McLarenu odvedli, a mít letos auto, které je tak skvělé a rychlé, je naprosto neuvěřitelné,“ dodává.
Norris zdůrazňuje, že ačkoliv jsou to právě jezdci, kdo usedá do kokpitu a je vidět na televizních obrazovkách, skutečnou zásluhu za úspěch nese celý tým. „Děkujeme všem chlapcům a dívkám v McLarenu, kteří se starají o to, aby bylo auto nejen krásné, ale hlavně rychlé,“ uzavírá pilot McLarenu.
Celkově tak Norrisova slova vyzdvihují nejen výjimečný výkon McLarenu na trati, ale i pevnou týmovou spolupráci, která stojí za úspěchy této sezony.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.