Lando Norris po japonské Grand Prix uznal, že McLaren mohl být agresivnější v boji s Maxem Verstappenem, i když riskování může vést ke ztrátě pozic. Před závodem v Bahrajnu očekává silnou konkurenci od Red Bullu, Ferrari a Mercedesu, přičemž Bahrajn.
Lando Norris se po japonské Grand Prix zamyslel nad tím, co by mohl McLaren udělat lépe v boji s Maxem Verstappenem, když si prohlížel záznamy závodu. Po celé 53 kola ho sledoval v těsném závěsu, včetně fáze pit stopů, kdy oba lídři na trať vyjeli na stejné kolo. I když Norris uznává, že mohl zkusit dříve pitovat a pokusit se Verstappena předjet pod "undercut", věděl, že by se dostal do silného provozu, což by zkomplikovalo jeho šance na zisk druhé výhry v sezoně.
„Kdybych se rozhodl stavět dříve, určitě bych skončil v provozu a pravděpodobně bych se tím připravil o šanci na vítězství,“ vysvětlil Norris. I přes konečné druhé místo a solidní bodový zisk pro McLaren, si uvědomuje, že to nebylo ideální. „Stále jsme skončili druzí a třetí. Máme víc bodů pro konstruktéry a pro mě to byl dobrý výsledek, ale pořád jsem ztratil na Maxe, a momentálně je on mým hlavním konkurentem.“
Norris však nezůstává jen u analýzy toho, co se stalo, a uznává, že tým by v budoucnu mohl mít odvahu riskovat více. „Možná bychom měli být agresivnější a riskovat víc, abychom šli za vítězstvím. Není to ale vždy zaručené a riskování může někdy znamenat ztrátu pozic,“ řekl, informuje Sky Sports. I přesto se rozhodl být upřímný a podívat se na celkový přístup týmu. „Po této analýze si myslím, že bychom měli být někdy víc agresivní. Druhé místo je sice dobrý výsledek, ale já chci vyhrávat závody.“
„Omlouvám se, že jsme v tomto závodě nezískali víc než druhé místo. Chci být v čele a vidět své jméno na prvním místě, ale to neznamená, že bychom měli podceňovat důležitost těchto bodů,“ řekl Norris. „Rozumím tomu, že někdy je lepší mít bodový náskok, než riskovat příliš mnoho.“
Jak se připravuje na následující víkend v Bahrajnu, Norris přiznává, že konkurence bude tvrdá. Red Bull má silný vůz, ale McLaren se letos výrazně zlepšil a očekává tvrdý souboj. „Bahrajn bude těžká výzva. Teplé podmínky a agresivní asfalt nám nebudou hrát do karet,“ uzavřel Norris. „Očekávám silnou konkurenci od Ferrari, Mercedesu a dokonce i od středu pole. Tento víkend bude určitě náročný.“
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.