Lando Norris po japonské Grand Prix uznal, že McLaren mohl být agresivnější v boji s Maxem Verstappenem, i když riskování může vést ke ztrátě pozic. Před závodem v Bahrajnu očekává silnou konkurenci od Red Bullu, Ferrari a Mercedesu, přičemž Bahrajn.
Lando Norris se po japonské Grand Prix zamyslel nad tím, co by mohl McLaren udělat lépe v boji s Maxem Verstappenem, když si prohlížel záznamy závodu. Po celé 53 kola ho sledoval v těsném závěsu, včetně fáze pit stopů, kdy oba lídři na trať vyjeli na stejné kolo. I když Norris uznává, že mohl zkusit dříve pitovat a pokusit se Verstappena předjet pod "undercut", věděl, že by se dostal do silného provozu, což by zkomplikovalo jeho šance na zisk druhé výhry v sezoně.
„Kdybych se rozhodl stavět dříve, určitě bych skončil v provozu a pravděpodobně bych se tím připravil o šanci na vítězství,“ vysvětlil Norris. I přes konečné druhé místo a solidní bodový zisk pro McLaren, si uvědomuje, že to nebylo ideální. „Stále jsme skončili druzí a třetí. Máme víc bodů pro konstruktéry a pro mě to byl dobrý výsledek, ale pořád jsem ztratil na Maxe, a momentálně je on mým hlavním konkurentem.“
Norris však nezůstává jen u analýzy toho, co se stalo, a uznává, že tým by v budoucnu mohl mít odvahu riskovat více. „Možná bychom měli být agresivnější a riskovat víc, abychom šli za vítězstvím. Není to ale vždy zaručené a riskování může někdy znamenat ztrátu pozic,“ řekl, informuje Sky Sports. I přesto se rozhodl být upřímný a podívat se na celkový přístup týmu. „Po této analýze si myslím, že bychom měli být někdy víc agresivní. Druhé místo je sice dobrý výsledek, ale já chci vyhrávat závody.“
„Omlouvám se, že jsme v tomto závodě nezískali víc než druhé místo. Chci být v čele a vidět své jméno na prvním místě, ale to neznamená, že bychom měli podceňovat důležitost těchto bodů,“ řekl Norris. „Rozumím tomu, že někdy je lepší mít bodový náskok, než riskovat příliš mnoho.“
Jak se připravuje na následující víkend v Bahrajnu, Norris přiznává, že konkurence bude tvrdá. Red Bull má silný vůz, ale McLaren se letos výrazně zlepšil a očekává tvrdý souboj. „Bahrajn bude těžká výzva. Teplé podmínky a agresivní asfalt nám nebudou hrát do karet,“ uzavřel Norris. „Očekávám silnou konkurenci od Ferrari, Mercedesu a dokonce i od středu pole. Tento víkend bude určitě náročný.“
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.