Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
I v roce 2025 zůstává sedadlo vedle Maxe Verstappena pro Red Bull stále bolestí hlavy. Po závodě Formule 1 v Číně tým vyměnil Liama Lawsona za Yukiho Tsunodu, ale tah zatím nepřinesl kýžené výsledky. Od svého povýšení japonský jezdec nasbíral pouze devět bodů a v průběžném pořadí šampionátu je na 19. místě, s výjimkou Franca Colapinta a Jacka Doohana, kteří jsou za ním.
Na opačné straně paddocku zanechává dojem Isack Hadjar. Už jako nováček dokáže zaujmout šéfy Red Bullu a po svém prvním pódiovém umístění v F1 zazněla od Helmuta Marka jasná slova: „Isack je jiný,“ uvedl 82letý rakouský poradce. Tato slova jasně ukazují, jak tým nahlíží na Hadjara a kam aktuálně směřuje rozhodování o složení sestavy pro rok 2026.
Marko však opakovaně zdůraznil, že tým nijak nespěchá s konečným rozhodnutím či formálním oznámením. „Všichni jezdci jsou pod smlouvou Red Bullu, včetně jezdců sesterského týmu, takže je flexibilita přesunů kdykoliv,“ uvedl. To znamená, že formální potvrzení jména Verstappenova spoluhráče přijde až po několika nadcházejících závodech.
Podle informací Motorsport.com je Hadjar momentálně favorit na povýšení do hlavního týmu Red Bullu v roce 2026. Formálně se však tým drží plánu zmíněného Markem, který odkazuje na Grand Prix Mexika na konci října jako klíčový moment pro rozhodnutí. To znamená, že Red Bull počká na výsledky následujících tří závodních víkendů.
Pro Yukiho Tsunodu jsou tedy nadcházející tři závody zásadní. „Upřímně o budoucnosti ještě moc nepřemýšlím. Ale každý závod je teď opravdu důležitý,“ řekl v Baku. „Musím předvádět výsledky a zlepšovat se každý závod a pak nechat tým, aby se rozhodl. Líbí se mi představa, že bojuju a snažím se to zvládnout.“
Pokud Tsunoda nedokáže předvést nečekané výsledky, možnost návratu k sesterskému týmu Racing Bulls je stále na stole. „Nevím, co se příští rok u Racing Bulls stane. Teď přemýšlím jen o tom, že zůstanu u Red Bullu. O tom, jestli se vrátím k Racing Bulls, budu přemýšlet až v tu chvíli,“ uvedl. Tsunoda odmítá, že by jeho působení u Red Bullu bylo jen bojem: „Zatím to asi vypadá jako těžký moment, ale ve skutečnosti mi to hodně dalo jako člověku i jezdci.“
Hadjar sám říká, že nechce být povýšen během této sezony, ale vidí rok 2026 jako ideální čas pro krok vpřed. „2026 je úplně nová kapitola pro tým. Nebude tady řeč o druhém autě, protože je to nový vůz pro všechny. To bude mnohem jednodušší,“ uvedl po závodě v Monze. Hadjar je přesvědčen, že pokud dostane šanci, dokáže vedle Verstappena uspět.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.