Christian Horner přiznal, že Red Bull v minulosti někdy povyšoval jezdce příliš rychle, což vedlo k rozhodnutí vrátit Liama Lawsona zpět do Racing Bulls a nahradit ho Yukim Tsunodou. Lawson se s tímto krokem vyrovnává a zaměřuje se na využití nové příležitosti, přičemž Racing Bulls v roce 2025 vykazují výrazný pokrok.
Christian Horner, šéf týmu Red Bull, přiznal, že tým v minulosti někdy "příliš rychle povyšoval jezdce." Tento komentář přichází po rozhodnutí vrátit Liama Lawsona zpět do juniorského týmu Racing Bulls a nahradit ho Yukim Tsunodou.
Tento krok ze strany týmu Milton Keynes vyvolal kritiku, protože někteří tvrdí, že novozélandský jezdec si zasloužil delší dobu, aby ukázal své schopnosti, obzvlášť když Max Verstappen také není zcela spokojený s vozem RB21.
Během showrunu v Tokiu, kde byly přítomny oba týmy, se Horner vyjádřil k rozhodnutí: „V minulých letech jsme možná povýšili jezdce příliš brzy. Když si vzpomenu na období Alexe Albona… Pierre Gasly byl dosazen příliš rychle, když Daniel Ricciardo přestoupil do Renaultu.“
„Zvláště v Red Bull Racing jsme možná posunuli juniory příliš brzy. Ale proto máme program mladých jezdců, do kterého investujeme. To dalo šanci mnoha jezdcům, myslím, že sedm z aktuálních jezdců na startovním roštu prošlo programem Red Bull.“
Lawson se k sitaci vyjádřil před Velkou cenou Japonska a přiznal, že "to nebylo něco, co by očekával tak brzy." Řekl médiím: „Možná to bylo něco, co jsem nečekal tak brzy, ale není to moje rozhodnutí.“
„Pro mě jde teď o využití této příležitosti a stále mám možnost být ve Formuli 1,“ dodal.
„Byl jsem spíše překvapený. Je to velmi brzy v sezóně a doufal jsem, že se dostanu na trať, na které jsem už závodil, a budu mít čistý víkend, abych měl šanci,“ dodal Lawson. „Ale rozhodnutí bylo učiněno, když mi to oznámili. I když bylo těžké to slyšet, měl jsem jeden nebo dva dny na rozmyšlenou.“
Ačkoli to pro Lawsona může být těžká rána, tým Racing Bulls ukázal v tomto roce výrazný pokrok v porovnání s rokem 2024. Jak si oba jezdci po přesunu povedou se ukáže již tento víkend v Japonsku na legendárním okruhu v Suzuce.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.