Christian Horner přiznal, že Red Bull v minulosti někdy povyšoval jezdce příliš rychle, což vedlo k rozhodnutí vrátit Liama Lawsona zpět do Racing Bulls a nahradit ho Yukim Tsunodou. Lawson se s tímto krokem vyrovnává a zaměřuje se na využití nové příležitosti, přičemž Racing Bulls v roce 2025 vykazují výrazný pokrok.
Christian Horner, šéf týmu Red Bull, přiznal, že tým v minulosti někdy "příliš rychle povyšoval jezdce." Tento komentář přichází po rozhodnutí vrátit Liama Lawsona zpět do juniorského týmu Racing Bulls a nahradit ho Yukim Tsunodou.
Tento krok ze strany týmu Milton Keynes vyvolal kritiku, protože někteří tvrdí, že novozélandský jezdec si zasloužil delší dobu, aby ukázal své schopnosti, obzvlášť když Max Verstappen také není zcela spokojený s vozem RB21.
Během showrunu v Tokiu, kde byly přítomny oba týmy, se Horner vyjádřil k rozhodnutí: „V minulých letech jsme možná povýšili jezdce příliš brzy. Když si vzpomenu na období Alexe Albona… Pierre Gasly byl dosazen příliš rychle, když Daniel Ricciardo přestoupil do Renaultu.“
„Zvláště v Red Bull Racing jsme možná posunuli juniory příliš brzy. Ale proto máme program mladých jezdců, do kterého investujeme. To dalo šanci mnoha jezdcům, myslím, že sedm z aktuálních jezdců na startovním roštu prošlo programem Red Bull.“
Lawson se k sitaci vyjádřil před Velkou cenou Japonska a přiznal, že "to nebylo něco, co by očekával tak brzy." Řekl médiím: „Možná to bylo něco, co jsem nečekal tak brzy, ale není to moje rozhodnutí.“
„Pro mě jde teď o využití této příležitosti a stále mám možnost být ve Formuli 1,“ dodal.
„Byl jsem spíše překvapený. Je to velmi brzy v sezóně a doufal jsem, že se dostanu na trať, na které jsem už závodil, a budu mít čistý víkend, abych měl šanci,“ dodal Lawson. „Ale rozhodnutí bylo učiněno, když mi to oznámili. I když bylo těžké to slyšet, měl jsem jeden nebo dva dny na rozmyšlenou.“
Ačkoli to pro Lawsona může být těžká rána, tým Racing Bulls ukázal v tomto roce výrazný pokrok v porovnání s rokem 2024. Jak si oba jezdci po přesunu povedou se ukáže již tento víkend v Japonsku na legendárním okruhu v Suzuce.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.