George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Bývalý šéf týmu Haas Günther Steiner vyjádřil názor, že George Russell by mohl komplikovat plány Mercedesu na získání Maxe Verstappena z Red Bullu. Russell i jeho současný týmový kolega Kimi Antonelli zatím nemají smlouvy na příští sezónu, což v posledních týdnech vyvolalo spekulace o možném přestupu Verstappena k stříbrným šípům.
Obecně se však očekává, že pokud by se Toto Wolff podařilo přivést Verstappena do Mercedesu, byl by jeho týmovým partnerem právě mladý Kimi Antonelli. Russell nedávno naznačil, že jednání o jeho nové smlouvě zpomalily právě diskuze s Verstappenem, a to i přesto, že podává jeden ze svých nejlepších výkonů v kariéře.
Britský pilot, který převzal roli lídra týmu po Lewisu Hamiltonovi a nyní bojuje s Verstappenem o třetí místo v mistrovství světa, však opakovaně tvrdí, že se o svou budoucnost nebojí. Přesto se podle Steinera Russellovy požadavky mohou lišit od představ Mercedesu, který mu chce nabídnout jen roční smlouvu, aby si udržel prostor pro Verstappena v roce 2027.
Steiner v podcastu Red Flags uvedl, že Russell údajně požaduje smlouvu na tři roky, což je pro Mercedes problém, protože chce mít možnost přivést Verstappena právě v roce 2027. Dále zmínil, že spor může být také o finančních podmínkách, přičemž Wolff možná vyvíjí tlak na Russella, aby se přizpůsobil.
Podle Steinera je však pravděpodobné, že Verstappen v roce 2026 zůstane u Red Bullu a teprve poté zváží případný přestup v roce 2027, kdy bude chtít vidět, jak si vedou ostatní týmy a piloti. Mercedes proto musí mít připravené místo pro holandskou hvězdu, ale zároveň musí vyřešit situaci s Russellovou smlouvou.
Toto Wolff podle Steinera sází na Kimiho Antonelliho, který by měl v roce 2027 mít za sebou dva roky zkušeností v F1, a chce mu dát šanci stát se stabilním partnerem Verstappena. V tomto kontextu je nabídka pro Russella roční smlouva, zatímco on sám požaduje delší závazek, což způsobuje napětí v jednáních.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.