George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Bývalý šéf týmu Haas Günther Steiner vyjádřil názor, že George Russell by mohl komplikovat plány Mercedesu na získání Maxe Verstappena z Red Bullu. Russell i jeho současný týmový kolega Kimi Antonelli zatím nemají smlouvy na příští sezónu, což v posledních týdnech vyvolalo spekulace o možném přestupu Verstappena k stříbrným šípům.
Obecně se však očekává, že pokud by se Toto Wolff podařilo přivést Verstappena do Mercedesu, byl by jeho týmovým partnerem právě mladý Kimi Antonelli. Russell nedávno naznačil, že jednání o jeho nové smlouvě zpomalily právě diskuze s Verstappenem, a to i přesto, že podává jeden ze svých nejlepších výkonů v kariéře.
Britský pilot, který převzal roli lídra týmu po Lewisu Hamiltonovi a nyní bojuje s Verstappenem o třetí místo v mistrovství světa, však opakovaně tvrdí, že se o svou budoucnost nebojí. Přesto se podle Steinera Russellovy požadavky mohou lišit od představ Mercedesu, který mu chce nabídnout jen roční smlouvu, aby si udržel prostor pro Verstappena v roce 2027.
Steiner v podcastu Red Flags uvedl, že Russell údajně požaduje smlouvu na tři roky, což je pro Mercedes problém, protože chce mít možnost přivést Verstappena právě v roce 2027. Dále zmínil, že spor může být také o finančních podmínkách, přičemž Wolff možná vyvíjí tlak na Russella, aby se přizpůsobil.
Podle Steinera je však pravděpodobné, že Verstappen v roce 2026 zůstane u Red Bullu a teprve poté zváží případný přestup v roce 2027, kdy bude chtít vidět, jak si vedou ostatní týmy a piloti. Mercedes proto musí mít připravené místo pro holandskou hvězdu, ale zároveň musí vyřešit situaci s Russellovou smlouvou.
Toto Wolff podle Steinera sází na Kimiho Antonelliho, který by měl v roce 2027 mít za sebou dva roky zkušeností v F1, a chce mu dát šanci stát se stabilním partnerem Verstappena. V tomto kontextu je nabídka pro Russella roční smlouva, zatímco on sám požaduje delší závazek, což způsobuje napětí v jednáních.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.