Lewis Hamilton dojel v Miami až osmý a jeho závod poznamenaly napjaté rádiové výměny i nejistota v taktice. Podle novináře Ferreta však vztahy ve Ferrari zůstávají harmonické a napětí mezi jezdci je přirozené vzhledem k jejich ambicím.
Lewis Hamilton nezačal svou sezónu u Ferrari nejlépe, když v Miami skončil až na osmé příčce, více než minutu za vítězným Oscarem Piastrim z McLarenu. Jeho závod byl poznamenán napjatými výměnami na týmovém rádiu s inženýrem Riccardem Adamim, kdy Ferrari váhalo s výměnou pozic mezi ním a týmovým kolegou Charlesem Leclercem.
Po závodě byl Hamilton zachycen při setkání s šéfem Ferrari, Fredem Vasseurem, kde přiznal, že mu řekl, aby se „uklidnil“ a „nebyl tak přecitlivělý“ po návštěvě svého pokoje v týmové jednotce. Hamilton také uvedl, že se s Vasseurem setkal už před závodem, aby probrali strategii pneumatik.
Ferret v podcastu F1 Nation objasnil, že mezi Lewisem Hamiltonem a Ferrari není žádný vážný konflikt. Poukázal na to, že Hamilton měl podobné výměny názorů i v Mercedesu, zejména se svým inženýrem Peterem Bonningtonem. „Lewis přišel za Fredem během pauzy na kávu a řekl: ‚Chci si promluvit o pneumatikách,‘“ uvedl Ferret.
Dále vysvětlil, že Hamiltonův rozhovor s Vasseurem nebyl stížností, ale spíše snahou pomoci. „Bylo to v 9 hodin ráno v den závodu. Snažil se pomoci, ne si stěžovat,“ dodal. Ferret také zdůraznil, že vztahy mezi Hamiltonem a Ferrari jsou pozitivní: „Hamilton byl tvrdý na Bona, když měli problémy, ale to není problém. Je to složitější, než se píše.“
I přes náročný začátek sezóny Ferret potvrdil, že v Ferrari panuje zdravá atmosféra. „Je to 100 procent harmonické. Neříkám to jen tak,“ řekl. Vysvětlil, že napětí mezi Hamiltonem a Leclercem je přirozené, protože oba jsou silní jezdci, kteří mají ambice být nejlepší. „Není způsob, jak tomu zabránit,“ doplnil Ferret.
Ferret souhlasil s Leclercovými stížnostmi na kvalifikační tempo Ferrari. „Problém není v tempu během závodu, ale v kvalifikaci,“ řekl. Podle něj ani Hamilton, považovaný za nejlepšího kvalifikačního jezdce, neprožívá jinou výzvu než Leclerc. „Neříkáte přece, že Charles neví, jak se kvalifikovat,“ uzavřel.
Liam Lawson hodnotí svůj start do sezóny 2025 jako slabý, když po čtyřech závodech stále nemá žádné body, přičemž technické problémy a penalizace mu ztěžují šance na lepší umístění. I přesto zůstává optimistický a věří, že s vyhnutím se dalším chybám a zlepšením stability na trati přijdou lepší výsledky.
Lewis Hamilton dojel v Miami až osmý a jeho závod poznamenaly napjaté rádiové výměny i nejistota v taktice. Podle novináře Ferreta však vztahy ve Ferrari zůstávají harmonické a napětí mezi jezdci je přirozené vzhledem k jejich ambicím.
Lewis Hamilton čelí kritice za své rádiové komentáře během Velké ceny Miami, které rozladily tým Ferrari i veřejnost. Podle bývalého pilota F1 Ralfa Schumachera měl britský jezdec projevit více pokory a omluvit se, místo aby vše shazoval na sarkasmus.
George Russell letos podává silné výkony a drží se na čtvrtém místě šampionátu, přesto Mercedes zatím neprodloužil jeho smlouvu, která vyprší na konci roku 2025. Spekuluje se, že tým vyčkává kvůli možné dostupnosti Maxe Verstappena.
Andrea Kimi Antonelli v debutové sezóně F1 ukazuje svůj talent, když v Miami dvakrát kvalifikoval výše než George Russell, ale v závodě opět podlehl. Týmový šéf Toto Wolff věří v jeho potenciál a zaměřuje se na zlepšení závodního tempa a správy pneumatik.
Aston Martin očekává vylepšení od Imoly, ale zůstává obezřetný a drží se dlouhodobého plánu. Alonso dál opakuje cíl stát se mistry světa v roce 2026, zatímco Cowell hájí strategii jako součást širší vize.
Damon Hill zpochybňuje, jak dlouho Max Verstappen vydrží u Red Bullu, pokud se změní dynamika týmu nebo výkonnost vozu. Podle něj bude rozhodující, zda pro něj Red Bull zůstane dostatečně motivující výzvou.
Ferrari doufalo v boj o titul, místo toho řeší výkyvy formy a limity vozu. Klíčová bude trojice závodů, hlavně Barcelona s očekávanými vylepšeními.
Max Verstappen se v pátek pokusil o tajný test na Nürburgringu pod jménem „Franz Hermann“, ale jeho identitu fanoušci i fotografové rychle odhalili. Z tichého výjezdu s týmem Verstappen.com Racing se tak stala nečekaná mediální událost.
Sergio Pérez zůstává středem pozornosti. O jeho služby pro rok 2026 usilují kromě Cadillacu, další dva týmy a návrat na startovní rošt je reálnou možností.
Toto Wolff zmírnil svůj postoj k chystaným změnám pravidel pro motory v roce 2026 a místo kritiky vyzývá k otevřenosti. Podle něj by měla F1 zvážit úpravy, pokud povedou k lepšímu výsledku pro celý sport.
Oscar Piastri letos udělal výrazný výkonnostní skok díky zásadnímu zlepšení v práci s pneumatikami. Podle šéfa McLarenu Andrey Stelly je právě tato dovednost klíčová pro jeho schopnost držet krok s elitou.