Lewis Hamilton označil páté místo z Monaka za frustrující, protože většinu závodu strávil osamoceně bez šance bojovat. Podle něj se ocitl „v zemi nikoho“ a Mercedes tak znovu narazil na své aktuální limity.
Lewis Hamilton dojel při Velké ceně Monaka na pátém místě, ale sám přiznal, že velkou část závodu strávil osamoceně. „Byl jsem v zóně nikoho,“ řekl pro Sky Sports F1. „Startoval jsem sedmý, chvíli jsem jel za dvěma vozy, pak jsem je předjel, a pak už se vlastně nic nedělo.“ Hamilton na vítězného Landa Norrise ztratil více než padesát sekund a ani Verstappena před sebou nemohl reálně ohrozit.
Závod byl netypický dvěma povinnými zastávkami, ale Safety Car, který by mohl zamíchat pořadím, nepřišel. „Potřeboval jsem něco, co by změnilo průběh, Safety Car nebo něco podobného, ale nic se nestalo. Bylo to poměrně přímočaré,“ popsal Hamilton monotónní průběh svého odpoledne.
Zajímavější než samotný výsledek byla jeho komunikace s inženýrem Riccardem Adamim. Ten mu v 17. kole hlásil: „Teď tlač, tohle je náš závod.“ Hamilton ale po závodě připustil, že vůbec netušil, co tím inženýr myslel. „Nevěděl jsem, o co bojuji. Když jsem se později podíval na data, nebyl jsem vůbec blízko žádnému ze soupeřů přede mnou.“
Po závodě došlo k neobvyklé rozpravě mezi Hamiltonem a jeho inženýrem Riccardem Adamim. Adami mu potvrdil páté místo a zmínil, že v závodě ztratil čas kvůli provozu. Hamilton poděkoval týmu a dodal, že „bojují dál“, ale vzápětí se trochu překvapivě zeptal: „Nezlobíš se na mě nebo tak něco?“
Šéf týmu Frédéric Vasseur jakékoliv napětí mezi jezdcem a inženýrem odmítl. „Mluvil jsem s Lewisem po závodě a byl úplně v pohodě,“ ujistil novináře. Zároveň vysvětlil, proč někdy komunikace během závodu vázne: „Na trati máme části, kde se předem dohodneme, že spolu nebudeme mluvit, třeba mezi první zatáčkou a tunelem. Není to tak, že bychom spali nebo si dávali pivo.“
Ačkoli Hamiltonův závod nebyl nijak dramatický, spekulace o možné nervozitě v týmu Ferrari, kam přestoupí příští rok, Vasseur okamžitě smetl ze stolu. Podle něj šlo jen o běžnou závodní frustraci, která není ničím výjimečná.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.