Lewis Hamilton v reakci na své emotivní rádiové výstupy během závodů vysvětlil, že nejde o známku frustrace, ale důkaz, že v sobě stále má vášeň a odhodlání vítězit. Podle něj právě tyto spontánní reakce ukazují, že i po letech v šampionátu mu na výsledcích záleží stejně intenzivně jako na začátku kariéry.
Lewis Hamilton má za sebou už 362 velkých cen a je druhým nejzkušenějším jezdcem v historii Formule 1. Přesto tvrdí, že jeho motivace je stále na nejvyšší úrovni. Emotivní výstupy do týmové vysílačky během Velké ceny Miami, kde si postěžoval na týmovou strategii Ferrari a situaci se stájovým kolegou Charlesem Leclercem, považuje za důkaz, že v něm pořád hoří touha po vítězství. „Stále mám ten oheň,“ prohlásil. „Neomlouvám se za to, že jsem bojovník. A nechci se omlouvat za to, že pořád toužím vyhrávat.“
Kontroverze se strhla poté, co Hamilton po zastávce v boxech uvázl za Leclercem, který jel na jiných pneumatikách. Sám měl měkčí směs a tempo, ale nemohl se dostat dopředu. Ve vysílačce tak zazněly poznámky jako „spaluji gumy“ či sarkastické „vypijte si zatím čaj“. Později vše vysvětlil: „Byla to jen ironie, ani ne vztek. Neřekl jsem nic sprostého, i když nevím, jak si to kdo vyloží.“
Ferrari se nakonec rozhodlo Leclerca požádat, aby Hamiltona pustil, ale výsledek se příliš nezměnil. Později v závodě se situace obrátila – Leclerc měl lepší tempo na tvrdší sadě pneumatik a Hamilton jej opět pustil vpřed. Oba jezdci nakonec dokončili závod na sedmém a osmém místě a tým se poprvé v sezoně neukázal jako kandidát na stupně vítězů.
Šéf týmu Frederic Vasseur se po závodě snažil situaci uklidnit a ujistil, že komunikace v týmu zůstává pevná. „Lewis musí chápat, jak to vypadalo z mého pohledu na pitwallu. Rozhodnutí děláme pro Ferrari, někdy je to otázka vteřin,“ vysvětlil. Připustil, že došlo k nejasnostem, ale zdůraznil, že mezi jezdci i inženýry panuje vzájemná důvěra.
Hamilton se ale dívá dopředu s optimismem. Věří, že připravované technické vylepšení a nové úpravy pravidel – například přísnější testy pružnosti předního křídla – mohou pomoci Ferrari smazat ztrátu na Red Bull i Mercedes. „Když vyřešíme pár věcí, budeme zpět v boji,“ řekl. „Už se těším na chvíli, kdy zase zabojujeme o pódium. To by bylo pěkné.“
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.
Fernando Alonso si v kvalifikaci na okruhu Circuit of the Americas připsal jedno ze svých nejlepších letošních umístění. Přestože jej čeká náročný závodní víkend, zůstává odhodlaný a motivovaný bojovat.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.
Lewis Hamilton působil zklamaně poté, co sprintová kvalifikace na Velkou cenu USA znovu odhalila přetrvávající potíže týmu Ferrari.
Sprintová kvalifikace v Austinu nabídla dramatické momenty na čele startovního roštu. Max Verstappen předvedl silný výkon, který přinesl napínavý souboj s piloty McLarenu.
V prvním tréninku v Austinu ukázal Lando Norris svou rychlost, když překonal Nich Hülkenberga a Oscara Piastriho. Charles Leclerc v technických problémech.
Lewis Hamilton reaguje na spekulace o možném přesunu Christiana Hornera do Ferrari.
Charles Leclerc prožívá s Ferrari další náročnou sezonu a kolem jeho budoucnosti v týmu začaly narůstat spekulace. Před víkendem ve Spojených státech podal vyjádření.