Mercedes má George Russella i Andreu Kimi Antonelliho pod smlouvou pouze do konce roku 2025. V minulosti se sice spekulovalo o možném příchodu Maxe Verstappena, avšak tyto úvahy mezitím utichly.
George Russell před domácími fanoušky Maxe Verstappena v Zandvoortu odmítl jakékoli pochybnosti o své budoucnosti u Mercedesu. „Ne, vůbec ne, abych byl upřímný. Bylo to spíš o tom, kdo bude mým týmovým kolegou,“ prohlásil. Sedmadvacetiletý Brit zdůraznil, že v otázce svého místa nikdy necítil tlak, a to navzdory intenzivním spekulacím posledních měsíců.
George Russell i nováček Andrea Kimi Antonelli mají s Mercedesem smlouvu jen do konce roku 2025. To vyvolalo spekulace, že by jednoho z nich mohl nahradit Max Verstappen. O možné budoucnosti čtyřnásobného šampiona se hodně mluvilo, zvlášť poté, co Russell v Kanadě poznamenal, že „Verstappen byl vždy na radaru“ Mercedesu.
Spekulace ukončilo až Verstappenovo oznámení, že zůstává u Red Bullu. Krátce předtím se ale mluvilo o tom, že by mohl vytvořit silnou dvojici s Antonellim, zatímco Russell by musel uvolnit místo. Ten to však rázně odmítl a připomněl své výsledky. Vyhrál v Kanadě a v šampionátu je aktuálně čtvrtý. „Věřím si víc než kdy dřív. Vždycky jsem si věřil a výsledky to dokazují, nejen letos, ale po celou kariéru od svých deseti let. Pokud věříte sami sobě a podáváte výkony, nemáte se čeho obávat,“ zdůraznil.
Russell zároveň popřel, že by ságu kolem Verstappena rozvířil záměrně. „Nemyslel jsem si, že je to tajemství. Možná to bylo… jak to říct… takové neuhlídané tajemství. Ale neuvědomil jsem si, že to není obecně známé,“ vysvětlil.
Pokud jde o jeho vlastní kontrakt, Brit potvrdil, že jednání s Mercedesem probíhají, ale v klidném tempu. „Jsme v pozitivních hovorech. Nic se nemělo dít během letní přestávky, protože jsme si chtěli odpočinout. Teď se věci vyvíjejí správným směrem,“ řekl. Russell ale přiznává, že dohoda nemusí přijít rychle – prioritou je správné načasování i vyhodnocení blížících se změn pravidel pro rok 2026.
„Je potřeba dívat se na to, co je pro vás přínosné, ale také na rizika. Mercedesu jsem loajální, protože jsme si navzájem tolik let pomáhali, a chci s Mercedesem vyhrávat. Ale všechno musí být správně nastavené. Ať už to bude na rok, nebo na více let, to je právě to, co řešíme,“ dodal Russell.
Jisté je zatím jediné – Russell se cítí pevně spjatý s Mercedesem a jeho cílem zůstává získat s týmem mistrovský titul. Otázkou zůstává, jak dlouhá cesta k tomu povede a jak dlouhý závazek bude nakonec ochoten podepsat.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.