McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
McLaren oznamuje zásadní posun ve svém partnerství s Mastercard, který od sezony 2026 povede k oficiálnímu pojmenování týmu jako McLaren Mastercard Formula 1 Team. Platební gigant tím zvyšuje svou angažovanost u světových šampionů a přináší do vztahu prvky, které přesahují tradiční sponzorství.
Mastercard a McLaren uzavřeli první víceletou spolupráci teprve v červenci 2024, nyní se však partnerství rozšiřuje do nových oblastí. „Chceme nabídnout fanouškům víc než jen logo na autě. Naším cílem je přiblížit je týmu a vytvořit unikátní zážitky,“ uvedl CEO McLarenu Zak Brown.
Součástí nového partnerství bude program Team Priceless, který fanouškům umožní například sledovat tým z bezprostřední blízkosti, absolvovat hot-laps na okruhu nebo se setkat s jezdci Landem Norrisem a Oscarem Piastrem. „Není nikdo důležitější než naši úžasní fanoušci. Nemohu být nadšenější, že s Mastercard otevíráme tuto novou kapitolu a nabídneme jim ještě víc zážitků,“ dodal Brown.
Raja Rajamannar, šéf marketingu Mastercard, zdůraznil význam fanoušků v této spolupráci: „Od samého začátku jsme kladli fanoušky do popředí a nyní, když se stáváme oficiálním naming partnerem, posouváme tuto vizi na novou úroveň.“
Podle Rajamannara McLaren symbolizuje špičku inovací, preciznosti a výkonu, což odpovídá hodnotám Mastercard. Program Team Priceless má tyto principy přenést na fanoušky a nabídnout jim jedinečné zážitky během celé sezony i v dalších letech.
Nové partnerství přináší McLarenu také první korporátní titulní sponzorství od roku 2013, kdy tým závodil pod názvem Vodafone McLaren Mercedes. Mezi lety 2015 a 2017 tým fungoval jako McLaren-Honda, ale nyní se vrací s plnohodnotným titulním partnerem.
„Mastercard je fantastický partner, který sdílí naše hodnoty a vášeň, a jejich podpora nám poskytuje ideální odrazový můstek, abychom mohli pokračovat v posunu jak na trati, tak mimo ni,“ uzavřel Brown. Sezóna 2026 tak slibuje nejen závodní drama, ale i řadu unikátních zážitků pro fanoušky po celém světě.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.