George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
George Russell se před víkendovou Velkou cenou Saúdské Arábie vyjádřil k zájmu Mercedesu o Maxe Verstappena s překvapivým klidem. „Proč by ho nechtěli? Je to naprosto pochopitelné,“ řekl britský jezdec agentuře PA. Připustil, že Verstappen je momentálně nejlepší a že jeho potenciální příchod nebere jako útok na sebe nebo svého týmového kolegu Kimiho Antonelliho.
Russell si je vědom své pozice a zdůraznil, že jeho největší hodnotou je výkon na trati. „Výkon je moje měna a myslím, že momentálně jezdím stejně dobře jako kdokoli jiný v poli,“ prohlásil sebevědomě. Na rozdíl od jiných jezdců, kteří bez kontraktu pociťují nervozitu, Russell tvrdí, že má plnou důvěru ve své schopnosti a že čas na jednání o nové smlouvě přijde.
O budoucnosti Maxe Verstappena se opět začalo hlasitě spekulovat poté, co Helmut Marko naznačil, že Red Bull by mohl o svého čtyřnásobného mistra světa přijít, pokud tým nezlepší svůj monopost. Verstappen však veřejně zdůraznil, že se plně soustředí na pomoc Red Bullu a nerozumí tomu, proč Marko šíří podobné obavy.
Russell, který v úvodních čtyřech závodech sezony vybojoval tři pódia a ztrácí na lídra šampionátu Landa Norrise jen 14 bodů, přiznal, že některé spekulace o jeho smlouvě nejsou úplně mimo realitu. Zároveň ale připomněl, že v F1 jsou smlouvy často plné výstupních a výkonnostních klauzulí, a proto dlouhodobé kontrakty nejsou žádnou zárukou.
„Ve Formuli 1 je všechno o výsledcích. Jsme mezi dvacítkou nejlepších jezdců na světě a tento sport je neúprosný. Pokud někdo neplní očekávání, tým si vždy najde cestu, jak ho nahradit,“ uzavřel Russell s pragmatickým pohledem na fungování elitního motorsportu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.