George Russell hodnotí start sezóny Mercedesu jako příjemné překvapení, ale stále má obavy ohledně závodního tempa. Britský pilot se obává, že problémy z Džiddy by se mohly opakovat i v Miami.
George Russell hodnotí dosavadní průběh sezóny Mercedesu pozitivně, přičemž přiznává, že tým dosahuje lepších výsledků, než se původně očekávalo. Britský jezdec, který mluvil během tiskové konference FIA v Miami, ale zároveň zdůraznil, že i když tým dosahuje stabilních výsledků, stále se necítí být přímým konkurentem McLaren.
„Ne, myslím, že to je pravděpodobně lepší, než jsme očekávali před sezónou,“ řekl Russell. „Výkonnost je taková, jakou jsme si představovali, o krok za McLaren a pak těsný souboj s Red Bullem a Ferrari. Daří se nám získávat pódia, ale neznamená to, že jsme automaticky druhý nejrychlejší tým.“
Russell se zaměřil na konzistenci Mercedesu, která je podle něj klíčem k jejich silné formě. „Na průměrném základě jsme asi třetí nejrychlejší tým,“ pokračoval. „Viděli jsme, že Charles měl skvělý závod minulý týden, a Max měl také silné závody v posledních dvou, ale my jsme se prostě drželi konzistentní a sbírali body,“ dodal.
I přes zlepšený start sezóny, Russell nezůstává v euforii a stále zůstává opatrný ohledně výkonu v závodních víkendech. „V Jeddahu jsem pravděpodobně jel rychleji, než to auto a pneumatiky umožňovaly, a pak jsme spadli z výkonnosti jako když se něco zhroutí,“ popsal své pocity z problematického závodu v Saúdské Arábii.
Před víkendem v Miami však Russell neztrácí realismus ohledně možného výkonu svého vozu. „Nebudu si teď moc dělat velké naděje na další silný výsledek, protože co se týče teploty a pneumatik, bude to dost podobné Jeddahu,“ řekl. „Budeme muset počkat a uvidíme, jestli se nějaké poznatky, které jsme získali minulý týden, přenesou do lepšího výkonu,“ dodal.
I když Russell očekává, že Mercedes bude v kvalifikaci konkurenceschopný, závodní tempo je pro něj stále nejasné. „Jsem si jistý, že kvalifikační tempo bude tam, kde bychom ho chtěli mít, ale závodní tempo – tam je stále otázník,“ uzavřel Russell, který stále věří, že tým může najít prostor pro zlepšení v průběhu víkendu.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.