Lewis Hamilton i Charles Leclerc ocenili novinky na voze Ferrari jako krok správným směrem, ale euforie se zatím nekoná. Vylepšení přinesla zlepšení výkonu, avšak na boj o vítězství to stále nestačí a tým čeká ještě hodně práce, pokud chce reálně konkurovat nejrychlejším.
Ferrari si do Bahrajnu přivezlo rozsáhlý balíček vylepšení a na první pohled to vypadá, že se vyplatil. Nové úpravy podlahy od její přední hrany až po difuzor posunuly výkonnost monopostu správným směrem. Charles Leclerc skončil ve druhém tréninku na čtvrtém místě, v těsném souboji s Russellem a dokonce před Verstappenem. Přesto zůstává realita tvrdá: na špičkově rychlý McLaren to zatím ani zdaleka nestačí.
Lewis Hamilton, i když sám obsadil až osmé místo, vyjádřil spokojenost s novou podlahou svého vozu. Přiznal, že tým udělal krok vpřed, ale práce na maximalizaci potenciálu teprve začíná. Poděkoval všem v továrně, kteří se na vývoji podíleli, a naznačil, že bude důležité najít správné nastavení přes noc. I přes rozdílné podmínky pátečního tréninku je ale zřejmé, že Red Bull je v tuto chvíli spíš záhadou, zatímco McLaren hraje ve své vlastní lize.
Charles Leclerc hovořil otevřeně a přiznal, že Ferrari na McLaren prostě nemá. „Jsou úplně jinde,“ povzdechl si Monačan, i když ho to podle jeho slov spíše motivuje k práci na zmenšení rozdílu. Z vylepšení má dobrý pocit, ale přiznává, že pokud má současné tempo stačit jen na třetí, čtvrté či páté místo, bude nutné to přijmout a vyždímat z auta maximum.
Leclerc zároveň vidí ve Verstappenovi nejvážnějšího soupeře pro McLaren, ale očekává, že Ferrari bude svádět velmi těsné souboje s Mercedesem. Red Bull podle něj zůstává nečitelné, zejména kvůli jinému režimu pneumatik během tréninků. Pokud ale Ferrari dokáže plně využít nové komponenty, mohla by se situace ještě proměnit. Prozatím ale platí, že Maranellu zbývá víc otázek než odpovědí a cesta zpět na vrchol bude ještě trnitá.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.