Lewis Hamilton i Charles Leclerc ocenili novinky na voze Ferrari jako krok správným směrem, ale euforie se zatím nekoná. Vylepšení přinesla zlepšení výkonu, avšak na boj o vítězství to stále nestačí a tým čeká ještě hodně práce, pokud chce reálně konkurovat nejrychlejším.
Ferrari si do Bahrajnu přivezlo rozsáhlý balíček vylepšení a na první pohled to vypadá, že se vyplatil. Nové úpravy podlahy od její přední hrany až po difuzor posunuly výkonnost monopostu správným směrem. Charles Leclerc skončil ve druhém tréninku na čtvrtém místě, v těsném souboji s Russellem a dokonce před Verstappenem. Přesto zůstává realita tvrdá: na špičkově rychlý McLaren to zatím ani zdaleka nestačí.
Lewis Hamilton, i když sám obsadil až osmé místo, vyjádřil spokojenost s novou podlahou svého vozu. Přiznal, že tým udělal krok vpřed, ale práce na maximalizaci potenciálu teprve začíná. Poděkoval všem v továrně, kteří se na vývoji podíleli, a naznačil, že bude důležité najít správné nastavení přes noc. I přes rozdílné podmínky pátečního tréninku je ale zřejmé, že Red Bull je v tuto chvíli spíš záhadou, zatímco McLaren hraje ve své vlastní lize.
Charles Leclerc hovořil otevřeně a přiznal, že Ferrari na McLaren prostě nemá. „Jsou úplně jinde,“ povzdechl si Monačan, i když ho to podle jeho slov spíše motivuje k práci na zmenšení rozdílu. Z vylepšení má dobrý pocit, ale přiznává, že pokud má současné tempo stačit jen na třetí, čtvrté či páté místo, bude nutné to přijmout a vyždímat z auta maximum.
Leclerc zároveň vidí ve Verstappenovi nejvážnějšího soupeře pro McLaren, ale očekává, že Ferrari bude svádět velmi těsné souboje s Mercedesem. Red Bull podle něj zůstává nečitelné, zejména kvůli jinému režimu pneumatik během tréninků. Pokud ale Ferrari dokáže plně využít nové komponenty, mohla by se situace ještě proměnit. Prozatím ale platí, že Maranellu zbývá víc otázek než odpovědí a cesta zpět na vrchol bude ještě trnitá.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.