S rostoucím tlakem na Freda Vasseura Ferrari zvažuje možné změny ve vedení týmu. Novým kandidátem na jeho místo je Antonello Coletta, což svědčí o nejistotě a snaze zlepšit výkonnost stáje.
Postavení Freda Vasseura jako šéfa týmu Ferrari se ocitá pod stále větším tlakem. Vrchní vedení italské stáje je údajně nespokojeno s výsledky, které zaostávají za očekáváními, a zároveň začíná zpochybňovat jeho schopnost řídit složité týmové vztahy a vnitřní dynamiku. Tento tlak narůstá zejména v době, kdy Ferrari prochází náročnou fází přechodu na nové technické předpisy a očekávání jsou vysoká.
Podle italského deníku Corriere della Sera se v souvislosti s možnou změnou na pozici týmového šéfa začalo objevovat jméno Antonella Coletty, který by mohl být jedním z hlavních kandidátů na nahrazení Vasseura. Coletta, respektovaný šéf Ferrari v oblasti vytrvalostních závodů, zaznamenal se svým týmem ve World Endurance Championship impozantní úspěchy a díky tomu se jeho ochota převzít vedení týmu ve Formuli 1 zdá nyní reálnější, než tomu bylo dříve.
Coletta se dlouho vyhýbal nabídkám na vedení v F1, ale jeho současné úspěchy v endurance závodech mu přinesly novou prestiž a možná i větší důvěru, že dokáže řídit i složitý a pod tlakem stojící tým Ferrari. Jeho jméno je nyní skloňováno společně s Christianem Hornerem, což ukazuje, že Ferrari hledá mezi zkušenými a respektovanými osobnostmi v motorsportu, kdo by mohl tým pozvednout z výsledkové krize.
Vedle otázek o vedení týmu se začínají objevovat i pochybnosti ohledně dlouhodobého setrvání Charlese Leclerca ve Ferrari. Informace z okolí jezdce naznačují, že některé hlasy zpochybňují jeho smlouvu platnou do roku 2029, která ho do stáje váže až do věku 31 let. Hlavním důvodem je nejistota ohledně budoucnosti týmu a strach, že by mohl být uvězněn v týmu, který se nebude schopný přizpůsobit novým technickým pravidlům a konkurenčnímu tlaku.
Leclerc však není bez možností a vzhledem k některým výstupním klauzulím ve smlouvě by mohl zvážit i jiné varianty. V úvahu přichází návrat k Mercedesu, kde je dlouhodobě oblíbený u šéfa Tota Wolffa, nebo přestup k Aston Martinu, zvlášť po angažmá Adriana Neweyho, který by mohl nabídnout konkurenční vůz. Tyto spekulace odrážejí neklid a nejistotu uvnitř Ferrari, která může vést k významným změnám v nejbližších měsících.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.