S rostoucím tlakem na Freda Vasseura Ferrari zvažuje možné změny ve vedení týmu. Novým kandidátem na jeho místo je Antonello Coletta, což svědčí o nejistotě a snaze zlepšit výkonnost stáje.
Postavení Freda Vasseura jako šéfa týmu Ferrari se ocitá pod stále větším tlakem. Vrchní vedení italské stáje je údajně nespokojeno s výsledky, které zaostávají za očekáváními, a zároveň začíná zpochybňovat jeho schopnost řídit složité týmové vztahy a vnitřní dynamiku. Tento tlak narůstá zejména v době, kdy Ferrari prochází náročnou fází přechodu na nové technické předpisy a očekávání jsou vysoká.
Podle italského deníku Corriere della Sera se v souvislosti s možnou změnou na pozici týmového šéfa začalo objevovat jméno Antonella Coletty, který by mohl být jedním z hlavních kandidátů na nahrazení Vasseura. Coletta, respektovaný šéf Ferrari v oblasti vytrvalostních závodů, zaznamenal se svým týmem ve World Endurance Championship impozantní úspěchy a díky tomu se jeho ochota převzít vedení týmu ve Formuli 1 zdá nyní reálnější, než tomu bylo dříve.
Coletta se dlouho vyhýbal nabídkám na vedení v F1, ale jeho současné úspěchy v endurance závodech mu přinesly novou prestiž a možná i větší důvěru, že dokáže řídit i složitý a pod tlakem stojící tým Ferrari. Jeho jméno je nyní skloňováno společně s Christianem Hornerem, což ukazuje, že Ferrari hledá mezi zkušenými a respektovanými osobnostmi v motorsportu, kdo by mohl tým pozvednout z výsledkové krize.
Vedle otázek o vedení týmu se začínají objevovat i pochybnosti ohledně dlouhodobého setrvání Charlese Leclerca ve Ferrari. Informace z okolí jezdce naznačují, že některé hlasy zpochybňují jeho smlouvu platnou do roku 2029, která ho do stáje váže až do věku 31 let. Hlavním důvodem je nejistota ohledně budoucnosti týmu a strach, že by mohl být uvězněn v týmu, který se nebude schopný přizpůsobit novým technickým pravidlům a konkurenčnímu tlaku.
Leclerc však není bez možností a vzhledem k některým výstupním klauzulím ve smlouvě by mohl zvážit i jiné varianty. V úvahu přichází návrat k Mercedesu, kde je dlouhodobě oblíbený u šéfa Tota Wolffa, nebo přestup k Aston Martinu, zvlášť po angažmá Adriana Neweyho, který by mohl nabídnout konkurenční vůz. Tyto spekulace odrážejí neklid a nejistotu uvnitř Ferrari, která může vést k významným změnám v nejbližších měsících.
Francouzský nováček Isack Hadjar naznačil, že by rád dokončil svou první sezonu ve Formuli 1 v barvách Racing Bulls. Po slibném začátku ročníku 2025 si buduje silnou pozici v týmu a svými výkony si říká o dlouhodobější důvěru vedení stáje. Hadjar tak dává jasně najevo, že si svou šanci v F1 hodlá udržet až do konce sezony a ideálně i dál.
Aston Martin momentálně drží devátou příčku v pořadí konstruktérů. Tým se zatím potýká s konzistentností výsledků, které nestačí na posun do vyšších pater tabulky. Přestože se občas daří sbírat důležité body, konkurence je silná a Martinům zatím chybí stabilita potřebná pro výraznější zlepšení v průběhu sezóny.
George Russell označil případný závodní zákaz pro Maxe Verstappena za oprávněný a připomněl, že pravidla musí platit pro všechny stejně bez ohledu na jméno. Verstappen má na kontě 11 trestných bodů a Russell zdůraznil, že pokud někdo překročí čáru, musí nést důsledky svých činů.
Lando Norris odmítl, že by Max Verstappen měl po incidentu se Georgem Russellem měnit svůj styl jízdy, a zdůraznil, že právě jeho agresivita patří k jeho úspěchům. Podle Norrise je Verstappenův přístup tím, co dělá Formuli 1 vzrušující, a nemá důvod ho zásadně měnit.
Max Verstappen čelí před závody v Kanadě a Rakousku hrozbě zákazu startu kvůli 11 trestným bodům, ale zůstává klidný a odmítá měnit svůj styl jízdy. Incident s Georgem Russellem ve Španělsku označil za chybu, kterou však nechce dále pitvat.
Lewis Hamilton vyjádřil jasnou podporu šéfovi Ferrari Frédéricovi Vasseurovi, jehož pozice byla v poslední době předmětem spekulací. Podle něj je Vasseur skvělý lídr, kterému plně důvěřuje a s nímž má dlouhodobě dobrý vztah.
S rostoucím tlakem na Freda Vasseura Ferrari zvažuje možné změny ve vedení týmu. Novým kandidátem na jeho místo je Antonello Coletta, což svědčí o nejistotě a snaze zlepšit výkonnost stáje.
Flavio Briatore už nehovoří tak jistě o budoucnosti Franca Colapinta v Alpine jako dříve, a po třech slabých závodech se pozice argentinského nováčka začíná otřásat. Tlak na výsledky roste a v týmu, kde rozhoduje výkon, nemusí mít prostor pro druhé šance.
Jeden z klubů, které stály u zrodu FIA, nedávno překvapivě ostře zaútočil na prezidenta této organizace, Mohammeda Ben Sulayema. Tento krok vyvolal nečekané vlny kritiky a přinesl do vedení mezinárodní automobilové federace napětí, které dosud nebylo veřejně známo.
Oscar Piastri v hektickém světě Formule 1 zaujímá svým neotřesitelným klidem a vyrovnaností. Tato schopnost mu pomáhá zvládat tlak a dělat správná rozhodnutí v boji o mistrovský titul.
Přestup Lewise Hamiltona k Ferrari zůstává pro Davida Coultharda záhadou, protože podle něj znamenal nečekaný konec dlouholetého a velmi úspěšného partnerství s Mercedesem bez zjevného důvodu.
Helmut Marko přiznal, že původně nevěřil, že by se Max Verstappen mohl stát jedním z velikánů F1. Dnes už ale uznává, že trojnásobný šampion překonal veškerá očekávání svou disciplínou i vyspělostí.