Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do kokpitu Ferrari, ale podle jeho odhadu to potrvá nejméně pět let. „Myslím, že Max bude řídit červené auto, ale pravděpodobně až za pět nebo šest let,“ uvedl Montoya pro jednu sázkovou platformu. „Bude mít tu možnost, ale ještě ne teď. Byl bych překvapený, kdyby se nepohnul, pokud samozřejmě Red Bull nezvládne udělat úžasnou práci.“
Sedminásobný vítěz Velkých cen si všímá, že Max Verstappen je dnes klidnější a vyrovnanější. „Max letos projevil větší zralost. Je klidnější, výbuchy emocí nejsou tak časté. Nevím, jestli je to proto, že se psychologicky připravuje někam jinam. Kdo ví?“ uvedl Montoya.
Podle něj Verstappen postupně projde celou trojici týmů, které zmínil jeho otec Jos: Red Bull, Mercedes a Ferrari. „Další logický krok bude Mercedes, a pak Ferrari. Tak si to myslím,“ dodal Montoya.
Spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena přetrvávají i přesto, že má smlouvu s Red Bullem platnou do konce roku 2028. V posledních letech se často hovoří o jeho možném předčasném odchodu, zejména s ohledem na blížící se konec jeho dominance ve šampionátu jezdců v roce 2025.
Téma Verstappen a Ferrari otevřel bývalý jezdec italského týmu Eddie Irvine, který vyzval nizozemského pilota, aby k Ferrari přešel dříve, než bude příliš pozdě. „Hamilton přišel trochu pozdě. Rád bych, aby Verstappen šel do Ferrari bez toho, aby opakoval tuto chybu,“ řekl Irvine pro Sky F1.
Irvine připomněl zkušenosti Michaela Schumachera, jenž do Ferrari přišel v době, kdy tým nebyl konkurenceschopný. „Michael obětoval dva, tři, možná i víc šampionátů, aby přešel z Benettonu do Ferrari. První roky byly těžké, ale on věděl, že nemá smysl se vzdávat. Rozhodl se: ‚Půjdu tam a uvidím, co dokážu.‘ A nakonec se mu to podařilo,“ vysvětlil Irvine.
Bývalý jezdec Ferrari věří, že spojení Verstappena s Maranellem by bylo senzací. „Rád bych, aby Verstappen přišel do Ferrari. Myslím, že jejich spojení by bylo úžasné. Doufám, že to neodkládá jako Lewis,“ dodal Irvine.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.