Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do kokpitu Ferrari, ale podle jeho odhadu to potrvá nejméně pět let. „Myslím, že Max bude řídit červené auto, ale pravděpodobně až za pět nebo šest let,“ uvedl Montoya pro jednu sázkovou platformu. „Bude mít tu možnost, ale ještě ne teď. Byl bych překvapený, kdyby se nepohnul, pokud samozřejmě Red Bull nezvládne udělat úžasnou práci.“
Sedminásobný vítěz Velkých cen si všímá, že Max Verstappen je dnes klidnější a vyrovnanější. „Max letos projevil větší zralost. Je klidnější, výbuchy emocí nejsou tak časté. Nevím, jestli je to proto, že se psychologicky připravuje někam jinam. Kdo ví?“ uvedl Montoya.
Podle něj Verstappen postupně projde celou trojici týmů, které zmínil jeho otec Jos: Red Bull, Mercedes a Ferrari. „Další logický krok bude Mercedes, a pak Ferrari. Tak si to myslím,“ dodal Montoya.
Spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena přetrvávají i přesto, že má smlouvu s Red Bullem platnou do konce roku 2028. V posledních letech se často hovoří o jeho možném předčasném odchodu, zejména s ohledem na blížící se konec jeho dominance ve šampionátu jezdců v roce 2025.
Téma Verstappen a Ferrari otevřel bývalý jezdec italského týmu Eddie Irvine, který vyzval nizozemského pilota, aby k Ferrari přešel dříve, než bude příliš pozdě. „Hamilton přišel trochu pozdě. Rád bych, aby Verstappen šel do Ferrari bez toho, aby opakoval tuto chybu,“ řekl Irvine pro Sky F1.
Irvine připomněl zkušenosti Michaela Schumachera, jenž do Ferrari přišel v době, kdy tým nebyl konkurenceschopný. „Michael obětoval dva, tři, možná i víc šampionátů, aby přešel z Benettonu do Ferrari. První roky byly těžké, ale on věděl, že nemá smysl se vzdávat. Rozhodl se: ‚Půjdu tam a uvidím, co dokážu.‘ A nakonec se mu to podařilo,“ vysvětlil Irvine.
Bývalý jezdec Ferrari věří, že spojení Verstappena s Maranellem by bylo senzací. „Rád bych, aby Verstappen přišel do Ferrari. Myslím, že jejich spojení by bylo úžasné. Doufám, že to neodkládá jako Lewis,“ dodal Irvine.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.