Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
V Red Bullu zůstává druhá závodní sedačka pod drobnohledem. Yuki Tsunoda se od návratu do sestavy po japonské Grand Prix trápí a jeho výkony zatím za očekáváními výrazně zaostávají. Přesto šéf týmu Laurent Mekies jasně odmítá spekulace o výměně jezdce. „Prioritou je dát Yukimu to, co potřebuje k tomu, aby podával výkony,“ řekl pro Sky F1. „To je teď hlavní zaměření týmu, ne otázka změny.“
Tsunoda mezitím přepisuje klubové statistiky ne zrovna žádoucím směrem. Stal se prvním jezdcem Red Bullu, který odjel sedm po sobě jdoucích závodů bez jediného bodu, pokud pomineme odstoupení. Dosavadních sedm bodů z celkových 194 je navíc slabým příspěvkem pro tým, který spoléhá na to, že Max Verstappen bude bojovat o čelní příčky sám.
Přes tento vývoj tým zatím drží jednotnou linii. „Snažíme se společně najít cestu, jak udělat další krok,“ vysvětlil Mekies s odkazem na interní práci v rámci týmu. Zdůraznil, že Tsunoda už v minulosti ukázal potenciál, na který se nyní Red Bull snaží navázat. „Nevidíme důvod, proč by Yukiho výkony nemohly být takové, jaké jsme u něj už dříve viděli,“ dodal.
Pomyslným světlem na konci tunelu může být poslední dvojzávod, kde Tsunoda dostal nový podlahový modul vozu. Od Velké ceny Belgie se jeho výkon relativně zvedá. Časová ztráta na Verstappena se výrazně snížila a na Hungaroringu byl japonský jezdec jen o desetinu sekundy pomalejší než týmový lídr. Přesto zůstává klíčovým problémem nedostatek bodových zisků.
Na otázku, kdo rozhodl o nasazení nové podlahy právě u Tsunody, reagoval Mekies jasně. „Ne, ne, rozhodně to nebylo moje rozhodnutí. Je to týmová práce. Celý tým se snaží dát Yukimu potřebnou důvěru a správné nástroje.“ Dodal, že k tomu, aby jezdec začal skutečně růst, je potřeba série pozitivních pocitů – z auta, z kvalifikace i ze samotného závodu.
Tsunodova budoucnost tedy není beznadějná, ale čas běží. Pokud Red Bull nenajde způsob, jak Japonci pomoci přetavit zlepšený výkon v konkrétní výsledky, bude tlak na jeho místo sílit. Zatím ale v Milton Keynes volí trpělivost s důvěrou, že to nejhorší má jejich mladý jezdec už za sebou.
Většina týmů Formule 1 představila pro Grand Prix USA speciální lakování, která slibují vizuálně atraktivní podívanou.
Ve středu se v Londýně nečekaně setkali tři nejvlivnější osobnosti F1, což vzbudilo pozornost a překvapení mezi fanoušky i odborníky motorsportu.
Mercedes po několika měsících spekulací konečně oznámil, kdo bude tvořit jejich jezdeckou dvojici v revolučním roce 2026.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.